sobota 7. července 2012

{inspirace} Check Czech Fashion

Pěknou sobotu, rozhodla jsem se, že vám napíšu něco o Check Czech Fashion, pro tento článek budeme používat zkratku CCF

CCF je originální projekt, jehož cílem je mapovat módu v ulicích měst ČR a slouží zároveň jako instituce a jakási sonda do neustále se vyvíjejícího životního stylu Čechů.  Také se snaží podporovat mladé začínající umělce.

Poslání Check Czech Fashion

  • Podporovat mladé tvůrce v oblasti módy.
  • Mapovat módu v českých ulicích.
  • Rozšiřovat povědomí veřejnosti o mladých talentech prostřednictvím pořádání módních přehlídek a vytváření autorských kolekcí pod záštitou projektu.
  • Bořit mýty ohledně módních stereotypů v Česku, nezaměřovat se na zavedená jména v oblasti módy, ale dát prostor těm, kteří si ho opravdu zaslouží.
zdroj

Jak jsem se vůbec dostala k CCF?

Na facebookové fan page CCF jsem se dočetla, že hledají nové posily do jejich redakčního týmu. Jelikož se mi zdálo, že je to dobrá nabídka, rozhodla jsem se tam napsat, co musím udělat pro to, abych s nimi mohla pracovat. Přišla mi odpověď, že mám napsat  článek na libovolné téma, jen aby to samozřejmě nějakým způsobem souviselo s módou. Článek jsem nazvala "Nový hit s názvem módní blog?", který bych moc ráda publikovala i sem na blog, ale bohužel nemůžu. Nevím proč, asi autorská práva...ale když bude publikován, tak vám dám na blog článek. Sice nevím kdy to bude, protože si ho prý nechávají do zásoby. Ale do pondělka by se měl na jejich stránkách objevit můj druhý článek. Určitě vám sem dám odkaz! :)
Ale tak tedy jsem článek odeslala a pak se dva týdny nic nedělo. Už jsem pomalu zapomínala, že jsem nějaký článek poslala. Ale ve středu mi přišel mail, že pokud stále ještě můj zájem trvá, nabízejí mi spolupráci. A taky se omlouvali, že se tak dlouho neozvali, ale prý měli poměrně velký zájem a museli se tedy rozhodovat. Já tedy měla štěstí! :)

Co obnáší být "spoluautorem" CCF?

Obnáší to napsat jeden až dva články týdně a poslat je. Ty články potom budou publikovány na jejich serveru.
Samozřejmě nemám psát o kolekci v H&M, nebo o tom, že Christian Dior měl úchvatnou přehlídku. Mám se zaobírat módou v ČR a objevovat mladé umělce. Pokud prý budu potřebovat domluvit návštěvu v showroomu, nebo rozhovor s mladým umělcem, pod hlavičkou CCF mi to domluví. A taky pokud budu chtít na nějakou akci press vstup, zajistí mi ho. 
Na konci prázdnin bych se měla zúčastnit meetingu, tedy pokud se osvědčím a budu spolehlivá.

Pořád z toho mám strašnou radost a nějak tomu doteď nemůžu uvěřit. :)
Jak už jsem psala, můj první článek by měl být na serveru CCf nejpozději v pondělí,takže vám sem hned potom dám odkaz! :)

Ještě bych vás tímto chtěla vyzvat. :) Pokud znáte nějakého začínajícího umělce, nebo byste měli návrh na článek, který bych mohla napsat, sem s vašimi nápady! Budu moc ráda, když mi dáte nějakou inspiraci. Ještě vám prozradím, že článek, který bude do pondělka na serveru CCf se jmenuje "Je třeba kupovat si fake?" a zaobírám se tam tématikou padělků kabelek o světoznámých značek. 

A co může spolupráce s CCF dát blogu?

Nechci vám nic slibovat, protože nevím, jestli je CCF schopno dodržet vše co mi naslibovalo, ale pokud půjde vše podle plánů, mohla bych vás seznámit s nějakými začínajícími umělci a taky bych vás mohla alespoň pomocí fotek vzít na nějakou módní událost. :) 

A ještě jedna věc :)
Neznáte někoho, kdo by prodával zrcadlovku? A ještě ke všemu levně? :)

Mějte se pěkně!

A ještě přidávám pár fotek z CCF-móda ulice! :)

1

2

3

4

5

6

7

8

Jaký outfit se vám nejvíc líbí? 
Já mám jako favorita 2,4,5,7 :)

Tereza♥


10 komentářů:

  1. Ahoj, tak jednoho umělce znám :) A velmi dobře :) Tak pokud bys chtěla vědět víc, určitě mi napiš :) :) :) (PS: Bydlí ve stejném městě, jako já :-D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslala jsem ti konečně mail, tak jsem zvědavá kdo to bude :)

      Vymazat
  2. Jé tak to hodně štěstí se spoluprácí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě? Jednoznačně 7 a 2. Jinak, moc pěkný článek!

    http://monikanov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, to jsou super outfity. :)
      A moc děkuji!

      Vymazat
  4. Terezka, rada som ťa spoznala a nechápem ako som doteraz nemohla sledovať voj blog. Už som to ale napravila a teším sa na ďalšie príspevky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evička, moc ďakujem :) Aj ja som rada. :)

      Vymazat
  5. Ahoj Terí!

    Tvůj článek mě poc potěšil :) Je super mít v týmu takového nadšence!

    Aneta K.,
    zakladatelka CCF

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥