čtvrtek 28. června 2012

{diary} Vyhrála jsem!!!

Pěkný čtvrtek!
Nějak se moc nedržím plánu, co jsem vám nedávno publikovala. Ale dnes bych se s vámi chtěla podělit o svou radost a to, že mi přišla výhra od YOUR LADIES!!! Nedávno jsem u nich vyhrála giveaway a dnes mi výhra přišla! :) Mám z toho radost! :) 

A ještě dneska mi začaly prázdniny!!! :)
Mějte se hezky, já jdu slavit!!!
Pa Tereza♥


6 komentářů:

  1. Shauma je super a co teprve tady ty věcičky :) Závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Schaumu mám ráda :) a gratuluju k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem, Schauma je vážne dobrá značka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem :))

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. HŮŮŮ máme radost, že už to přišlo! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥