středa 13. června 2012

Vyhlášení Trochu jiné giveaway

Pěkný den, dnes již podruhé. Ráno jsem uveřejnila výsledky klasické giveaway, teď se koukneme, kdo vyhrál tu Trochu jinou...řeknu vám tedy, že to vůbec není jednoduché vybrat dva lidi...nejradši bych ocenila úplně všechny..ale bohužel to nejde. :)
Zúčastnilo se vás 13, což je super číslo, protože to byla trošku výroční giveaway, protože přesně 13.3. byl založen můj blog a dnes jsou to tedy přesně tři měsíce! Ale zase na druhou stranu se ukázalo, že když máte něco pro výhru udělat, už se vás tolik nezapojí...ale to nevadí, alespoň mělo 13 dívek větší šanci na výhru.
Jak jsem tedy vybírala vítěze? Dva jsem vybrala sama tak, že jsem si nejdřív napsala jména těch, co měli téma pěkně zpracované(bylo vás 6) a poté jsem si ještě sepsala proč se mi líbí to a to a hledala jsem v každém komentáři nějakou originalitu. Nakonec mi tedy zbyly tři slečny, které bych moc ráda odměnila, ale můžu odměnit jen dvě. Protože třetí vítězku nám vybral random. :)
Slibovala jsem, že vám odůvodním, proč jsem vybrala tu a tu a tak vám to tedy jdu trošku okecat. :D To si přečtete až poté, co vyhlásím první dvě vítězky. :)
Ještě malá poznámka...neni to podle pořadí! Oba dva komentáře byly milé a tak dostanu odměnu. 

Prvním vítězem se stává KATE





Druhým vítězem(vítězkou) se stává An.



Třetího vítěze nám vybral random.org a tím se stává....číslo 11, pod kterým je komentář od Clarinky


Všem moc gratuluji a ještě vám to jdu tedy vysvětlit proč. :)

Kate: Moje největší výhru ? Asi to že jsem se dostala vůbec na tento svět.Měla jsem období, kdy jsem na tom nebyla nejlépe. ale už je to fajn .) . Jsem ráda. Snažím si užívat každý den naplno. Jen jak to jde. Mou určitě výhrou je moje rodina . Moje všechno. Když udělám nějakou blbost neotočí se ke mně zády, ale vždy mi poradí. Cením si toho. Dále mojí přátele i nepřátelé. Přátelé má určitě každý. Však to znáte (haha). A nepřátelé? . vůli nim nejsem už ta tichá myška která neumí svůj názor říct !! . No proto mám nějaké nepřátele. Ale to má taky určitě každý. A taky to , že mi naše třidní nedala špatnou známku na vízo :*


Líbí se mi ta věta, že je ráda, že se vůbec dostala na tento svět. To je asi naše největší výhra. Výhra není to, že bysme něco vyhráli, dostali dobrou známku..výhrou je náš život a to u Kate zaznělo na prvním místě. Další věcí je to, že se snaží užívat si každý den naplno. Další výhrou je pro Kate rodina, která je její všechno. To je taky strašně důležité a jsem ráda, že to zaznělo. A zmínila i přátele, bez kterých se nedá žít a jsem ráda, že na ně nezapomněla a považuje je za svou výhru. :) A ta poslední věta mě celkem pobavila. :)

An.:Největší výhra? No, kromě podpůrné rodiny a úžasného přítele, se kterým jsem už skoro čtyři roky je to mimo jiné i to, že jsem se naučila žít sama se sebou a brát se taková, jaká jsem. Byly doby, kdy tomu tak nebylo a to jsem byla hodně nešťastná.:)

Mě se moc líbí to, že An. považuje jako svou výhru to, že se naučila žít sama se sebou. To je velký výhra jak pro ní, tak si myslím, že i pro její okolí. Jsem ráda, že i to v komentářích zaznělo.
A samozřejmě je pro ní velkou výhrou přítel, který je pro nás taky velice důležitý.

Prostě tyto dva komentáře se mi asi nejvíc líbili, samozřejmě bylo komentářů ve kterých se ozvalo slovo rodina, přátelé víc, ale už to tak je a nic s tím neuděláte. :)

Ještě někdy večer čekejte článek trošku oslavovací. :)
Jsem moc ráda, že jste se giveaway zúčastnili a doufám, že jste s výsledky spokojeni.
Pěkný den
Tereza♥

7 komentářů:

  1. Hehe, gratuluji si i ostatním. A moc děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak koukám kolem sebe, tak to je snad už třetí nebo dokonce 4. výhra za posledních pár měsíců :-) Gratuluju!

      Vymazat
    2. Ona se zbylá smůla musí někde kompenzovat či co. :)
      Teprve třetí... :) A ze všech mám vždycky velkou radost.

      Vymazat
  2. Gratulujem :)

    Ak ste sa ešte nezapojili, pozývam vás do GIVEAWAY na mojom blogu :)
    strayalley.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně jsi to vybrala:-) Holkám gratuluji!!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥