sobota 2. června 2012

{recenze} TOO FACED eye shadow duo

Ahoj, jsem tu opět s recenzí a jedná se o oční stíny od firmy Too Faced.

Jsou koupeny v Sephoře v akci a byla jsem na ně fakt dost zvědavá.
Jelikož měli ve slevě jen barevnou kombinaci Cocoa and Lilly, nezbylo mi nic jiného, než koupit tuto barvu, ale nakonec když jsem koukala na oficiální stránky Too Faced, jinou bych si ani nevybrala.. :)
Co se mi určitě moc líbí je skvěla pigmentace a dlouhá výdrž. Nemusíte ani dávat podkladovou bázi a vydrží tak 8 hodin, což je podle mě super.
Taky se mi samozřejmě líbí obal, je fakt vkusný a malý.
Co bych ale třeba uvítala by byl aplikátor, protože nosit do školy ještě i štěteček na stíny je nepraktické..kdyby to bylo ale v jedné krabičce, bylo by to super!
Nanáší se dobře štetečkem, ale když jsem chtěla sytou barvu, použila jsem normálně prsty a to docílíte,myslím si, kvalitního vzhledu.


 





 Co bych vám napsala k odstínům? Růžová je krásně jemná, hnědá je naopa k velice sytá. Na fotce to není bohužel moc vidět, ale co se dá dělat...

Jak jsem říkala,kupovala jsem je ve slevě za 200 CZK, co jsem koukala na oficiální stránky, normálně stojí 17 €. teď je mají za 15 €...myslím si, že ale za tu cenu to stojí

Máte zkušenosti s kosmetikou Too Faced?

Tereza♥

4 komentáře:

  1. Zkušenosti nemám .
    Stíny vypadají fajn ale za 200,- bych si je nezakoupila , a ani barvy se mi zrovna nehodí !
    Měj se . Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty vidím poprvé, ale nejvíce mě zaujal design krabičky, obsah už trochu méně:/ ty barvy bych neužila, mrknu po dalších odstínech.


    www.slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec nemám zkušenosti a asi ani nikdy nevyzkouším.. Za tu cenu se dají sehnat myslím lepší :) Ale nikdy neříkám nikdy :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥