středa 20. června 2012

{diary} Summer is coming...♥

Je tomu opravdu tak, léto nám oficiálně začíná zítra, prázdniny za nějaký ten týden.  UŽ asi pět dnů se chystám psát tenhle článek, ale nějak se mi nechtělo nebo jsem neměla čas.  Je to vlastně taková úvaha nad létem. :) Snad dočtete až do konce. 

Léto...co je to léto? Je to čas tepla(snad), lásky, volného času, čtení, opalování, jídla(jooo) Co vás ještě napadne?
OPALOVÁNÍ...já se na opalování celkem těším. Potřebuji chytnout bronz, ale když jsem dlouho na sluníčku, mám alergii. Takže většinou si opálím jenom záda a ruce. Nohy se mi třeba vůbec neopalujou. :D


Nedávno jsem si koupila balzám na rty s ochranným faktorem, dvě masky na vyzkoušení a už delší dobu mám asi nejlepší opalovák od Biodermy(SPF 30 je myslím si ideální) O opalovacích přípravcích ale ještě chystám článek. :) Na ty masky jsem celkem zvědavá, protože byli poměrně levné. :)

 JÍDLO...hlavně se těším na jahody a třešně♥ Strašně miluji jídlo, hlavně sladké! Mimochodem teď má Ritter Sport novinku...bílou čokoládu s kokosem(mňamka!)


Jahůdky fakt zbožňuji...tyhle jsou asi nejspíš ze zahrádky od babičky..nebo (mami kdes je sehnala?)
Miluju je i v knedlících nebo si z nich často dělám koktejl. Ještě se také těším na třešně a bublaninu!:)

PITÍ...vlastně nevím, proč se na pití těším :D Ale představa ledových čajů, mléčných koktejlů, ledové kávy...hmmmm..prostě se těším. :)


Ráda mám i vodu z kohoutku. Pořádně vychlazená je nejlepší. :)


KOUPÁNÍ...mám rada moře, ale zase v aquaparku je sranda větší, protože tam jsou tobogány :D Taky mě strašně baví, když se třeba s bráchou postříkáme hadicí, to je taky sranda. :)

ZÁBAVA...těším se, až si budu číst, po večerech třeba koukat na filmy(chci se začít koukat na seriál Gossip girl) a nebo taky pojedu někam na výlet(snad s kamarádkou) a prostě budu se bavit! :)


No a na co se těšíte vy? :)

P.S. Za tu dobu co píšu tento článek jsem stihla vypít 2 sklenice vody, sníst půlku misky jahod, pochutnat si na bílé čokoládě a napsat úkol s bráchou. :)
Pěkný den
Tereza♥




3 komentáře:

  1. Já se těším na podobné věci jako ty. Vyjma opalování, protože to mě prostě nebaví. :)) A připomněla jsi mi, že se musím napít! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na článek o opalovácích se těším!:) Sama uvažuju otom od Biodermy:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nic proti tobě nemám, ale zkus se zaměřit na kvalitu fotek a interpunkci v textu :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥