neděle 17. června 2012

{diary} Prosím o radu..:)

Pěknou neděli, zdravím vás od babičky a prosím vás o radu. :)
Nedávno jsem dostala tento top a tedy po pravdě...moc se mi nelíbí :)
Ty "kytkyů mi příjdou strašně velké...a nevím, jestli si ho mám nechat...nebo ho mám radš dát kamarádce. :) Zase si říkám, že za pár let se mi to může líbit.
A proč tak váhám..protože ten top stál 85 liber! A je to prostě značka. :) Takže je mi líto ho zas někomu dát.
Prosím, prosím, poraďte. Líbí se vám, nelíbí se vám? .)

 

Jinak dnešní dentrávím s drdolem na hlavě(opět)..strašně jsem si tenhel jednoduchý drdůlek zamilovala..možná vám povím jak na něj. :) V pátek jsem shlédla krátké video a zjistila jsem, že zas není tak těžké udělat si celkem pěkný drdol...:)


Pěkný den a poraďte mi prosím. :)
Pa Tereza♥

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář!♥