sobota 30. června 2012

{diary} Paradise?!

Pěkný, horký den!
Chtěla bych vám pouze oznámit, že budu asi pár dnů neaktivní. Potřebuji si odpočinout, načerpat síly. A taky si trochu odvyknout od internetu. Je léto, prázdniny a já je chci trávit venku, ne u počítače. I když mě nesmírně baví psát blog, je třeba malá pauza. Doufám, že vás neztratím a za pár dnů se s vámi zase setkám na blogu. :) Dalším důvodem je, že mi nefunguje wifi, tím pádem se dostanu na internet jen z velkého počítače, který nemá vstup na paměťovou kartu z foťáku a tak by byly příspěvky bez fotek a to by byla trochu nuda, nemyslte? :)
Ale nebojte, budu se snažit ozvat co nejdříve!!!
Mám vás ráda!♥

PĚKNÉ PRÁZDNINY!!!!!
Tereza♥

3 komentáře:

  1. užívej si prázdniny a těším se na články po pauze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to, odpočinek je třeba. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To chápu, také nejsem furt na internetu a raději užívám krásneho počasí :) Akorát jsem docela ranní ptáče :-D a všichni mí kamarádi vstávají nejraději před obědem :-D Takže mám vždycky čas oběhnout blogy apod. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥