neděle 24. června 2012

{inspirace} Palačinky se špenátem a sýrem

Ahoj! :)
Tak kamarádka je prý v pořádku..sice mi nenapsala nic kromě "jsem v pohodě, neboj! "...ale alespoň vím, že jí snad nic hrozného není. Ani nevíte jaký kámen mi spadl ze srdce. :) Ufff...jelikož jsem měla takovou radost, tak jsem šla něco ukuchtit. 
Dnes to budou PALAČINKY SE ŠPENÁTEM A FETA SÝREM
Nejdříve bych vám pověděla, kde jsem vůbec recept sebrala. :) Jak určitě všichni víte, byla jsem v Německu, kde jsem bydlela u jedné milé slečny, která měla skvělou maminku. Ta mi vařila moc,moc dobré věci a asi nejvíc mi chutnaly právě tyhle palačinky. Moc jsem jí pochvalovala a asi dva týdny po mém odjezdu jsem obdržela recept. Samozřejmě jsem z něj měla obrovskou radost a snad ještě větší jsem měla z toho, že mám konečně email na tu mamku Monicu! :) Takže si s ní teď píšu a procvičuju ájinu. Recept byl moc mile napsaný, protože slovíčka která si myslela, že neznám mi napsala v češtině...takže například takový  nutmeg byl přeložen jako muškartovy orisek :) Takže jsem se i celkem při čtení receptu pobavila. Je to strašně jednoduchý, takže se nebojte uvařit právě tyto palačinky. :)

Na 6-7 palačinek potřebujeme:
225 g pšeničné mouky(můžete použít i hladkou)
225 ml mléka
225 ml vody s bublinkami
2 vajíčka
sůl
Vše smícháme a usmažíme klasicky jako všechny jiné palačinky. :)


Na náplň potřebujeme:
500 g čerstvého špenátu
150 g Feta sýru(jelikož je poměrně drahý, můžeme použít i balkánský sýr)
pepř, sůl, muškátový oříšek
Špenát omyjeme, vysušíme a dáme do hrnce. Pět minut ho povaříme a poté ho odstavíme. Rozdrtíme ho, přidáme sýr a koření. 


Vezmeme si palačinky, do každé dáme tak 2-3 lžíce náplně, zarolujeme je dáme na lehce vymazaný plech. 
Pečeme na 180 stupňů asi 15 minut. 


Když máme palačinky hotové, můžeme podávat! :)



Je to opravdu moc dobré! :)
Zkoušeli jste už někdy palačinky naslano?
Pac a pusu, pac a pusu
Vaše Tereza♥

P.S. Ještě bych chtěla všem moc poděkovat za komentáře k minulému článku. Vaší podpory si velice vážím. :)


8 komentářů:

  1. Tak to je dobře, že je v pořádku :)

    Jinak já palačinky miluju, ale na slano jsem je jedla snad jen jednou :-D Ale určitě vyzkouším, ale místo špenátu přidám něco jiného..špenát totiž vůbec nemusím :-D

    OdpovědětVymazat
  2. mňáááááám, já chci taky!!!!

    zvu srdečně k sobě na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  3. fíha....tak toto musím určite vyskúšať!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dělám je podobně a jsou naprosto dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já radši palačinky na sladko :-o ...ale jinak je to super nápad, musí se zkusit všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fúha,to vyzerá ako poriadna špecialita ;)

    OdpovědětVymazat
  7. mňamka ... tento receptík teda skúsim :)
    http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥