sobota 16. června 2012

{outfit} Apricot

Už minulý týden jsem chtěla přidat outfit, jenže jak už jsem psala, nemám notebook s fotkami. :)

Dnes jsem jen oblékla meruňkové šaty, do kterých bych potřebovala být opálená, a vyčesala si drdol. Včera jsem koukala na účesová videa jsem celkem překvapená, jak je jednoduché udělat si pěkný drdol lehce a rychle. Jinak celý den jsem strávila ležením, čtením ELLE a H&M magazínu. Trošku jsem se opálila, ale opravdu jen trochu. 
Fotky nejsou upraveny, protože taťka nemá v notebooku photoshop. :) Takže přežijte můj nedokonalý obličej a vše okolo.

 

 




 Ty boty mám dva týdny a už jsou okopané..a to jsem je měla na sobě dvakrát...ach jo.


Ještě mám i lžičku, kterou kombinuji s vidličkou. 




Šaty Orsay, boty Camaieu, náušnice DIY(od kamarádky)

Mějte se hezky, dobrou noc! .)
Tereza♥

9 komentářů:

  1. ty naušince jsou dokonalé =)
    a pěkné šaty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mám moc šikovnou kamarádku, která se ale bohužel stěhuje...ale mám od ní ještě takové sněhuláky a trička..určitě je na blogu někdy ukážu. :)

      Vymazat
  2. Cool earrings!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné naušničky, kamarádka je šikulka.
    PS: Děkuji moc, že ses přidala ke čtenářům mého blogu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥