pondělí 4. června 2012

{cosmetics} Moje vlasy...

Moje vlasy jsou strašné..a to na ně používám celkem dost přípravků..fakt nevím, co mám s nima dělat...


Tady můžete vidět, jaké mám šampóny+nějaké další přípravky..určitě mi napište, na co byste chtěli recenzi. Já planuji na šampony Sephora, pokud chcete ještě na něco, pište. :)

Omlouvám se za tak krátké posty, ale školní rok finishuje a nemám tedy moc času na blog. :)
Tereza♥

12 komentářů:

  1. Na všechno! :))
    Tak hlavně dobře dofinišuj. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by zajímal hlavně ten šampon od Alverde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, když budu mít čas, recenzi udělám. :)

      Vymazat
  3. Wooow you look amazing <3

    Wanna follow each other? Regards!

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  4. tvoje vlasy vyzeraju velmi kvalitne a zdravo! co mas za problem :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když myslíš..:) Hodně mi padají a lámou se mi. :)

      Vymazat
  5. tvoje vlasy jsou stašně? tak s tím teda rozhodně nesouhlasím :D měla bys vidět ty moje :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem měla(a občas ještě mám) s vlasy také problém a pomáhá mi žlutá vlasová řada Balea, potom ještě mléko+meruňka vlasová maska(taky Balea) a úplně nejvíc asi tohle http://vlasova-regenerace.heureka.cz/mil-mil-regeneracni-krem-na-vlasy-kokos-1000-g/
    Jde o cenově dostupné záležitosti:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Uplně miluju šampóny Sephora) Ale myslím si, že zrovna ty nejsou pro vlasy moc dobré, hodně je zacuchají. Já NAPROSTO miluju růžový šampóny Elséve, pro mě uplná jednička)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě se zbav tužidel a laků na vlasy, to je zlo!! Jinak používáš poměrně dobré přípravky, takže se divím, že máš problém s vlasy.
    Poradit Ti můžu jedině nějaké vitamínky, jako doplněk stravy. Já jsem půl roku užívala Panthenol, který mi neskutečně moc pomohl. Už po dvou týdnech užívání šla vidět změna. Vlasy jsem měla krásně hebké, lesklé a pevnější. Už mi ani nepadaly, takže Panthenol od Mr. Müllera rozhodně doporučuji ;) vyzkoušej ho a uvidíš jak je úžasný. Určitě budeš spokojená jako já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za rady, hned se jdu zbavit tužidel a laků..tužidlo už moc nepoužívám..lak ale občas jo no. Jím nějaké vitamíny co mi koupila mamka, pokud nepomůžou vyzkouším ty co doporučuješ ty. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥