neděle 10. června 2012

{cosmetics} Letní favorité I.

Pěknou neděli, rozhodla jsem se vytvořit sérii článků, ve které vám ukáži mé favority pro toto léto.  Mimochodem jedny jsem vám už ukázala v TOMTO článku(laky na nehty), ale ještě jednou udělám post i na jiné laky než na ty od Essence. :)
Dnes vám ukážu kosmetiku, nebo spíše jaké líčení budu volit v horké dny.(snad tedy budou alespoň teplé)
Na některé výrobky už jsem recenzi psala, takže vám je moc nepřiblížím, dva výrobky okomentuji. :)

1.BB cream od Garnier
Recenzi jste si mohli přečíst ZDE. Píšu v ní, že nejsem spokojená..teď jsi pomalu zvykám a učím se s krémem pracovat. Když se opálím, bude mi sedět i odstín a co je fakt super je to, že výborně hydratuje, takže na léto ideální. Co se týká SPF 15, moc bych na takovou ochranu nespoléhala. 
Důvodů proč budu používat B.B. Cream mám více. Potřebuji se ho zbavit, zhydratuje mi pleť a i dýchá, takže docílím i svěžího vzhledu. Snad mi vydrží celé léto. :)

2.  ARTDECO ultra volume mascara
Recenze je TADY. Řasenka je jasná volba, bez ní si nedovedu představit líčení. Je to moje oblíbená řasenka se kterou jsem spokojená. Možná si říkáte, že bych měla volit voděodolnou řasenku, ale fakt na koupališti nepotřebuji mít namalované oči a po koupání se už normálně nalíčím tohle mojí milovanou. 

3. Oriflame Very Me lesk na rty Oh My Very Me, odstín Sporty
Mám ho ráda protože skvěle voní a má krásnou svěží barvičku. Je světle růžový a má chuť jako žvýkačky. Sice trochu lepí rty, ale v létě opravdu nebudu používat rtěnku. 
Jeho chuť je skvělá, což je pro mě velký plus(a nejen pro mě) :D
Aplikace už je sice horší, ale prsty použít nemusíte. Ale pokud nechcete mít větší nános, musíte zapojit i prsty a to je mi poměrně nesympatické...

4. Labello Angel star
Skvěle hydratuje rty, výborně se nanáší a má svěží barvu. Večer když na něj zasvítí umělé světlo se i třpytí. Používám ho i v zimě a i ochrání rty před mrazem. No prostě skvělý balzám. :)


Jak můžete vidět, nebudu se moc malovat. Myslím si, že v létě je to zbytečné.
A co vy, budete se líčit? A jací jsou vaši favorité? Chcete pokračování letních favoritů?
Tereza♥

A na závěr letní písnička! ♫




11 komentářů:

  1. BB cream chci už strašně moc dlouho vyzkoušet !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze. BB krém chci již delší dobu, ale někdo ho vychvaluje a někdo na něj nadává tak nevím. :) Jinak ta řasenka od Artdeco vypadá hodně dobře. :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tu řasenku od Artdeco jsem měla, a přesně souhlasím, je skvělá, ale odličování je zdlouhavé. Ale je to jedna z nejlepších, co jsem kdy měla... :). Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  4. BB krém teď používá snad každý..musí být hodně dobrý )
    To Labello mám taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se maluju da se rict porad stejne ale opoustim make-up a pouzivam tonovaci kremi ale BB cream od garnieru teda ani nahodou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na BB cream se chystám už opravdu dlouho... ale pořád si říkám, že počkám :) Mám teď vyhlídnutý jeden od Lorealu.. četla jsem na něj skvělý recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥