úterý 19. června 2012

{diary} JOOO!

Konečně! :) Dneškem začínají neoficiální prázdniny. :)
Myslela jsem, že se známky uzavírají až ve čtvrtek, ale to je pedagog.porada a známky se nám uzavřely už dnes! Konečně! :) Ještě nám dneska hodnotila profesorka práci v chemické laboratoři..a prý jsem pracovala precizně. :D Aha...díky M...jsem ráda, že se můžu vézt na tak dobré vlně. :D Já totiž jenom myla nádobí a podávala, zato hlavní práce byla úkolem M...:D Ale to nevadí..hlavně, že mám práci za jedna! 
Ještě bych vám chtěla říct, že od teď bych chtěla chtěla přidávat příspěvky pravidelně, snad i třeba každý den. :) Proto jsem si pro vás nachystala takový malý plán. :) 
Napadlo mě, že by bylo dobré, kdybych určila dny, které budou patřit různým postům. Takže pojďme se kouknout jak si to plánuji. Ještě říkám, že je to jen na prázdniny, protože od nového školního roku to bude záležet na rozvrhu...:)
PONDĚLÍ... recenze na kosmetiku...chtěla bych vám každé pondělí udělat jednu recenzi na kosmetiku..na léto plánuji spíš na kosmetiku pečující
ÚTERÝ...inspirace...buď nějaká z polyvore, nebo inspirace v té podobě jako jsem přidávala SEM. Jednalo by se buď o fotky s krátkým popisem, nebo by to taky mohla být inspirace jako typy na filmy, hudbu...
STŘEDA...článek podle nálady, nebo pokud budou nějaký řetězový články...a nebo taky můžu udělat článek podle toho na co budete chtít(např.pokud budete chtít ještě jednu recenzi, tak jí třeba udělám)
ČTVRTEK...určitě outfit...alespoň jeden bych za týden chtěla přidat...teď v létě snad budu fotit víc než ve školním roce. :)
PÁTEK...deník...shrnutí celého týdne, typy na výlety a hlavně určitě fotky :)
SOBOTA...chtěla bych začít vařit, tak např.nějaký recept,nebo pokud se někdy pustím do DIY projektů..uvidíme :)
NEDĚLE...článek opět podle nálady, něco co mě napadne..teď přesně nemůžu říct na jaké téma..prostě bude to záležet na ostatních okolnostech. :)

Ještě vyzývám Kate, který vyhrála giveaway aby se ozvala, jinak vylosuji jiného vítěze. :)
Na jaké dny se nejvíce těšíte?
Pa Tereza♥



3 komentáře:

  1. Super rozpis :) Také mám ráda takové "organizování" :)

    Nejvíce se těším na čtvrtek a sobotu ..!

    OdpovědětVymazat
  2. Rospis se mi líbí... Ale i kdybys ses ho nedržela, nic se nestane. :))

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobrý nápad si udělat takový blogový harmonogram :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥