pátek 15. června 2012

{diary} Fast post

Fast food post
Dneska opravdu velmi rychle a bez fotek. Jsem celá nanervy, protože se mi rozbil počítač(zrušil se nějakej adaptér, přes který se chytím na internet-hodně tomu rozumím!!!) a ještě ke všemu se mi vymyzalo úplně, úplně, úplně všecko co jsem v notebooku za dva roky co ho mám vymazalo!!!! Chápete to? Všech 96 dílů Sexu ve městě, všechny fotky, dokumenty, prezentace(kterou mám v pondělí odevzdat a nevím jak to tedy udělám) a hlavně nové fotky, které jsem pořídila ve středu a chystala jsem s nima článek..jenže už holt nejsou na kartě, takže žádný outfit post, ani make-up typy..prostě smůla! Pojedu momentálně asi bez fotek a z toho jsem celkem taky na nervy. Ještě že mám něco zálohovaného na přenosném disku(nebo jak se mu říká) :D Ake co je hlavní je to, že nemám počítač! Dneska ho dal taťka nějakému kamarádovi, který tomu prý rozumí(snad to dokáže opravit) a pokud to nedokáže, v pondělí půjde můj  notebook do servisu(neee...to bych bez něj byla fakt dlouho) Je to prostě na nic. A ještě ke všemu fotky můžu nahrávat jen tím, že dám kartu do počítače, ale ta jde dát pouze do notebooku. No a já teď notebook nemám a taťka noťáka domu každý den nenosí. A co máme doma velkej počítač, tak ten je pomalý a ještě ke všemu do něj prostě ty fotky nedostanu. Takže teď tedy pojedeme asi na posty bez fotek, nebo s fotkama z netu...což ted nechci!!!
Sečteno a podtrženo...JSEM Z TOHO STRAŠNĚ NERVÓZNÍ A DOUFÁM, ŽE V PONDĚLÍ VÁM BUDU MOCT NAPSAT, ŽE MÁM NOTEBOOK DOMA!!!!!!
PROSÍM! 
Ještě se vám ozvu, teď na víkend je táty notebook doma, tak bych mohla něco vyfotit...snad! A doufám, že jste přežili moje stěžování...doufejme, že víc takových postů nebude!
Dobrou...Tereza♥

2 komentáře:

  1. stalo se mi něco podobnýho. Akorát počítač mi jede jen na internet plocha je celá v háji, nedostanu se ani do hlavního menu. Takže můžu jenom brouzdat po netu :X Takže vím jak se cítíš. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se notebook sesmažil úplně. Chápu tě :-)

    Jinak rozjíždím nový blog a budu ti moc vděčná, když se podíváš.

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥