pátek 1. června 2012

{cosmetics} Essence laky..favorité pro toto léto..:)

Pěkný den, rozhodla jsem se vám nafotit mé laky od Essence, které mám v plánu toto léto nejvíce používat. 
Sice úplně spokojená s laky Essemce nejsem, protože moc nevydrží i když teď nějak změnili složení a jsou lepší než třeba před rokem...takže trošku to bude i taková recenze..:)

Jako první je odstín WALK ON AIR...je to krásně sytá modrá barvička, které stačí dvě vrstvy pro dokonalý vzhled nehtů..pro mě jasný favorit pro tot léto, protože mám poměrně hodně modrých věcí a je to takový celkem svěží look..modré nehty a k tomu např. obyčejné bílo-modré triko..


Dalším jasným favoritem je odstín MEET ME NOW!...krásně fialově zbarvený lak, stačí dvě vrstvy, mě se asi nejvíc hodí k nové sukni z Origami fashion..ale už se moc těším, až si s ním nalakuji nehty


Dále odstín A LOVELY SECRET...jemně fialová barvička..v obchodě jsem si ale nevšimla toho, že jsou v něm lehce třpytky(takové tmavě fialové)..ale když dáte tři vrstvy, vůbec nejsou vidět..jenom když použijete odlakovač, tak je uvidíte..ale jinak asi ne


CAFÉ OLÉ...krásná nude barvička, úplně ty nejsvětlejší nude barvy nemám ráda, protože pořádně nejsou vidět, ale tahle barvička je fakt super a stačí tak dvě vrstvy


C´EST LA VIE!...krásná oranžová barva, mám ve stejném odstínu i kalhoty, takže tenhle lak mám na nehtech pořád...sice se hned oloupe, ale už ho mám méně a půjdu si koupit asi ještě jednu lahvičku...protože ta barva je nesmrtelná..:)


LIME UP!...krásná limetková zelená, která rosvítí vaše nehty...sice jí nemám moc k čemu nosit, ale stejně je to moje oblébená barvička :)


Wanna be your sunshine... je to moje vyhraná barvička a je taky super..krásně žlutá, když dáte dvě vrstvy, je skvěle sytá..no prostě nádhera :) A ještě ke všemu mám ve stejné barvě nový top.


Sweet as candy...jemně růžová barva, které ale musíte dát tak 5 vrstev a když dáte pět vrstev, lehce se vám oloupe..je to fakt celkem nešikovný, ale když jsem tnhle lak viděla v obchodě, vypadal jako sytá růžová...ale bohužel není..je to škoda, protože jinak by to byla super barva...


Jenom ukázka papíru na kterém jsem vám laky fotila...


A laky dohromady 



Doufám, že se vám laky líbí..jaké používáte vy? A máte nějaký stejný jako mám já?

Toto je 100.článek!

Pa Tereza♥

12 komentářů:

  1. Laky jsou senzační . Nejhezší je asi 2.,3. a 4. zprava na poseldním obrázku !

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné, polovinu mám ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie 4 na pravej strane, sú nádherné!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. pekná zbierka a pekné farby (:

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý výběr, na Lime Up a Wanna Be Your Sunshine. :)
    Já jsem tohle léto na neonky a třpytky. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mám moc ráda laky od Essence jsou levné a mají krásné barvičky. :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tak tomu teda říkám mega zásoba :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné barvičky.
    Nejvíce se mi líbí ta do oranžova :)

    OdpovědětVymazat
  9. paradnii barvicky:-)

    http://thenailobsession.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné barvy :) laky od essence mám ráda, ale je škoda, že je chcou změnit - 8ml za asi 60kč.

    toayenkoralky.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥