sobota 23. června 2012

{diary} Dnes ne...

Pokud možno...pěkný večer. Vždycky jsem si říkala, že nebudu psát tyhle omluvné posty, ale prosím dnes to přežijte. Já vím, slibovala jsem na pátek diary a na dnešek recept. Včera jsem opravdu neměla čas, protože jsem sledovala nejmenovaný seriál a dnes nemám náladu. Prosím pochopte to. Snad už zítra budu mít alespoň malou chuť udělat pro vás nějaký super typ na večeři.
Nechci  nějak "plašit", ale asi víte, že dnes havaroval český autobus v Chorvatsku...asi někdy okolo 4 hodiny ranní.  A právě asi v tomto autobuse byla jedna z mých nejlepších kamarádek. Úplně všechno mi do toho zapadá. Čas i destinace do které autobus jel. A kamarádka se mi neozývá. Píšu jí já, jiná kamarádka jí zase volá,  píše. A nic. Mám o ní strach. Doufám, že je v pořádku. A doufám, že se mi ozve. Také si vyčítám, že jsem se s ní moc nepohodla a ani jsme se nerozloučily. Doufám, že jí nic není. Prosím!!!

Jestli jste to dočetli, jste dobří. :)
Pac a pusu, pac a pusu
Vaše Tereza♥

P.S. Jestli víte, jaký seriál jsem včera celý den sledovala?
P.P.S. Zítra sem dám pořádný post. Musím!

8 komentářů:

  1. Tak držím palce, aby všechno dobře dopadlo. Určitě se nemusíš omlouvat, je naprosto normální, že lidé mají i normální život vně internetu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu. Jsem za ní moc ráda. :)

      Vymazat
  2. Neboj Teri, určitě to bude vš ok!!! Držím pěstičky!

    OdpovědětVymazat
  3. Terko, držím palce...
    A on to byl JH bus z Hradce, viď? :´( Tak se pokus zkontaktovat její rodiče... Určitě to dobře dopadne ♥ Přece jen, telefon jí vyzvání ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že to byl JH bus...a její rodiče mají vypnutý telefon...:( A děkuji za podporu, moc si jí vážím!

      Vymazat
  4. Je to hrozné, snad je kamarádka v pořádku...Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím, že vše bude v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  6. nejsme stroje každý tvoji omluvu chápeme :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥