neděle 3. června 2012

{cosmetics} Dermacol...lak na nehty

Pěkný den, jsem tu s jedním lakem od Dermacolu..je to můj první a asi i poslední lak od této značky. Vůbec nemají jejich barvy jména ani čísla, takže vám nenapíšu o jaký odstín se jedná ale jen vám řeknu, že je to taková cihlová barva, která vypadá jinak než na fotkách.
Aplikace je špatná, lak je hodně tekutý a má malý štěteček..všude mi zatýkal, což můžete vidět i na fotkách..použila jsem i korektor, ale úplně lak z kůžičky nedostal. Dala jsem dvě vrstvy a nadlak, protože jinak byste mohli lakovat každý den..na nehtech vůbec nevydrží, byla jsem z toho fakt dost mrzutá. 
Nevím přesně kolik stál, ale asi okolo 80 CZK..když si vezmete, že Essence stojí 30 korun a kvalita je fakt o hodně lepší, byli to úplně vyhozený peníze. To mě i celkem mrzí, protože ho asi ani moc nepoužiji. Teď Dermacol chystá nové odstíny, ale pokud nevylepší recepturu, neni třeba ani nvých odstínů...



Ještě bych vás chtěla upozornit na dvě giveaway!

TADY najdete giveaway o výrobky LUSH a TADY si můžete zahrát o sadu přípravků na vlasy. Takže určitě zkuste štěstí!

Máte zkušenosti s laky od Dermacolu?
Tereza♥

5 komentářů:

  1. Má překrásnou barvičku :)

    PS. Poslala jsem ti email ;)

    OdpovědětVymazat
  2. farba je prekrásna, škoda že je tak nanič :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥