úterý 26. června 2012

{inspirace} Balení kosmetiky

Ahoj, chtěla bych vám ukázat co si budu balit o prázdninách, když někam pojedu.  Dnes to budou přípravky na vlasy+sprcháč. :)


Bioderma Atoderm gentle shower gel
Je to nejlepší sprcháč na světě. Krásně voní, neobsahuje mýdlo, takže nevysouší pokožku, ba naopak o ní pečuje a krásně jí hydratuje. Mám ho v 500ml balení, ale ani to mi nebrání vzít si ho sebou. :)  Pořídíte ho tak za 400 CZK.


Elseve šampon pro lesk vlasů
Je to úplně nový šampon, takže vůbec nevím jaký je. :) Ale měl by vlasům dodat lesk. Čeho se ale trochu bojím je to, že v něm jsou takový malý šupinky(stříbrný), tak ale snad se vymyjou...:)


Lóreal Thermo Curling Spray
Sice je určený ke kulmování, ale mě slouží jako ochrana na vlasy, když si je žehlím...i když nedokážu posoudit, jestli vlasy nějak chrání, mám alespoň dobrý pocit z toho, že pro ně alespoň něco dělám. :D Kouéte za cca 110 CZK. Příjemně voní, rozprašování je poměrně dobré...používá se na vlasy před žehlením..trošku to necháte uschnout a pak žehlíte. :)


Balea Ochranný sprej proti UV záření
Opět nedokážu posoudit zda vlasy chrání nebo ne, ale mám alespoň dobrý pocit. :D Má příjemnou letní vůni, před použitím ho musíte protřepat..na vrchu je taková bílá vrstva a pod ní normálně žluto-oranžová "vodička". Sice tomu nějak moc nevěřím, ale za necelých 60 CZK jsem sprej nakonec koupila. :) Vlasy jsou po něm alespoň hebké a dobře se rozčesávají.. Má se používat před a během pobytu na slunci.


Balea balzám s heřmánkem pro větší lesk blond vlasů
Používala jsem ho pouze jednou, ale i tak jsem si ho zamilovala. Vlasy jsou po něm krásně hebké, lesknou se a voní. Myslím si, že když budu mít "vyšisováné" vlasy, budou skvěle blonďaté a plné lesku. A ještě za 39 CZK, jsem ho tam nemohla nechat. :)


Nivea sprej pro třpyt a lesk vlasů(úplně poslední úprava)
Opět skvěle voní, obsahuje prý "diamanty" :D a používá se, když máte úplně celý účes hotový a už mu jen chcete dodat lesk. Já ho na vlasy dávám, když jdu třeba večer ven. Když vám na ně zasvítí nějaké světlo, budou se blýskat. :)


Asi jste si všimli, že používám převážně přípravky, které mají dodat vlasům lesk. Já mám opravdu vlasy bez lesku(tedy pokud je nemám mastné :D)

Neznáte nějaký dobrý přípravek, co by dodal vlasům "trvalý" lesk? 
Mejte se hezky a užívejte si dnešního teplého večeru. :)
Zítra rozhovor s YOUR LADIES!!!!!!
Tereza♥

12 komentářů:

  1. Ten sprej od rolearu mám taky akorát na rovnání vlasů!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevim jaký je rozdíl mezi sprejem na kulmování a žehlení, takže ho používám i když si vlasy nekulmuju a jsem s nim spokojená...ale nemůžu posoudit, jestli nějak vlasům pomáhá :)

      Vymazat
  2. Ten sprej na ochranu před UV si musím pořídit, než pojedu k moři! :) Jinak s tím leskem, pokud si barvíš vlasy tak by lesk mohla dodat barva na kratší dobu.. Pokud ne, tak zkus vyživovací hennu, výsledek není hned, ale časem se dostaví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za typy, něco vyzkouším. Vlasy si nebarvím. :) A ten sprej před UV ti dodá alespoň lepší pocit, že něco pro vlasy děláš. :) Ale jestli pomáhá...toť otázka. :D

      Vymazat
  3. Já jsem spokojená s přípravkem od Gliss Kur HAIR REPAR http://img401.imageshack.us/img401/4041/glisskur.png

    používám ho už přes rok a nemohu si ho vynachválit. vlasy s ním krásně rozčešeš, nádherně voní a vlasy se mi po něm lesknou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten přípravek jsem taky měla. A musím říct, že byl možná lepší než ta Nivea..a ta vůně...:)

      Vymazat
  4. Na lesk vlasů doporučuju i nějaký doplněk stravy, protože jedině když jsou vyživené i "zevnitř", tak se lesku taky docíli snadněji. :)
    Jinak určitě můžu doporučit i nějaký olejový zábal do konečků, jsou po něm lesklejší a hebčí.
    A ten sprej s uv ochranou si asi taky pořídím, aspoň pro ten pocit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jee už se tesime na rozhovor! :-* ♥ jinak bych chtela zkusit ten posledni sprej, ale bojim se, ze by mi potom vlasy spadly :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem tedy na vlasy strašnej barbar :-D Jediné, co používám je samozřejmě šampon a pak kondicionér.. :-D A když si výjimečně vlasy žehlím, stříknu na ně Syoss proti horku.. :)Ale to je asi tak všechno... ale musím přiznat, že si koupím nějakou masku, protože ty vlasy teď podle toho docela vypadají :( Vždycky jsem je měla krásně hustý a lesklý, teď sice hustý, ale skoro bez lesku a hlavně, zničené konečky :( Takže, bohužel nic na lesk neporadím :( Možná najít nějakou "babskou radu" :) :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak třeba H&M showroom zve jen bloggery se kterými spolupracuje.
    Jiné showroomy jen tak zvou aniž by z toho blogeři něco měli... Blogerka má tak článek a firma slušnou reklamu :D.
    Třeba na tuhle akci jsem narazila na facebooku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fun blog Tereza! Let's follow each other!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥