neděle 10. června 2012

{diary} 9/6/2012

Dobré ráno, včera jsme s rodinou podnikli výlet do Českých Budějovic a na zámek Kratochvíle.  
Ráno jsme jeli do Českých Budějovic, kde jsme se koukli do pár obchodů, ukázali naší návštěvě náměstí, kde se chystal 1/2 maraton a pak si zašli dát kebab k Turkům. Byl moc dobrý! Něco jsem si i koupila..viz.fotky dole.
Poté jsme jeli na zámek Kratochvíle, který je vzdálená asi 25 km od ČB. Absolvovali jsme i prohlídku, která byla velice zajímavá. Okolo zámečku byla i moc pěkná zahrada ve které jsme se procházeli i přesto, že pršelo. Poté jsme si zašli na kávičku a pak pokračovali směr Třeboň. Tam jsme povečeřeli v restauraci Šupina, kde jsem si dala výborného kapra na bylinkovém másle. Skvělá tečka za včerejším výletem. :)






Moje nová cyklo helma..je to špatně vidět, protože je focena večer, ale je bílá s nádechem fialkové.

A psaníčko z Lindexu..měli slevu! :) Je černo-zlaté..opět je to špatně vidět...

Mějte hezkou neděli

Tereza♥

7 komentářů:

  1. Tak na Kratochvíle se určitě brzy zajedu podívat :)
    Jinak to psaníčko je moc hezké :) Do ČB se chystám za čtrnáct dní, tak snad ještě budou slevy :) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedený příspěvek! Pokud jsi se ještě nezúčastnila naší GIVEAWAY naprov to tady : http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html nejhezci je prvni fotka!!!

    OdpovědětVymazat
  3. To psaníčko vypadá hezky!!;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se zámkům snažím vyhýbat, přijde mi že jsem jich viděla až moc:D na švp jsme totiž všechny prolítali s učitelkou, 15km túry included... :D
    Můžu se zeptat, za kolik máš to psaníčko? Vypadá úžasně :)) tak jestli se mám do toho města v dešti táhnout nebo ne... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To psaníčko stálo 269 CZk..původní cena 399..:)

      Vymazat
  5. Ahoj, díky za komentář :)
    Design mám z jedné stránky

    OdpovědětVymazat
  6. Stejné psaníčko! :) Je skvělé, jenom mi u něj vadí ten krátký řetízek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥