středa 6. června 2012

{cosmetics} 7 Deadly Sins of Beauty

Pěkný den, našla jsem pěkný článek, který mě inspiroval a tak se pokusím o nějaký podobný. :)
Jde o malé odhalení mé kosmetiky a vlastně i tak trochu mě samé.
Takže...jdeme na to!

1. Lakota...Jaký je tvůj nejlevnější a nejdražší kosmetický kousek?

Nemám drahé kosmetické kousky, nevím tedy jestli se do toho počítají i parfémy(to by sem totiž patřily parfémy), ale prostě chci říct, že neutrácím moc za kosmetiku. Radši si koupím oblečení než kosmetiku. Mám poměrně bezproblémovou pleť, nejsem ani na kosmetiku alergická, takže nemám ani tak moc velký důvod kupovat si něco drahého. Radši si ušetřím na něco lepšího než je kosmetika. :) Nejlevnější věcí je tento štětec, který jsem prakticky dostala za symbolických 10 CZK...:) Je z Oriflame, kde stojí asi 350 CZK a je i poměrně kvalitní.



2. Hněv...Jaký kosmetický produkt miluješ a zároveň nenávidíš? Jaký produkt bylo nejtěžší dostat?

Jednoznačně je to rtěnka. Má krásnou barvu, mám jí ráda..ale když mám vyjít ven, radši jí otřu, Doma s ní mám namalovanou pusu pořád a pak jí radši otřu. Ale i přesto jí budu na vždy milovat. :)
A co pro mě bylo těžké sehnat? Nemohla jsem najít dobrou řasenku,  ale nakonec jsem jí našla...ale celkem to trvalo. A je to TATO.

Na fotce vypadá jinak než ve skutečnosti. :)

3.Obžerství...Jaký je tvůj nejchutnější kosmetický produkt?

Mám jich víc, ale momentálně asi Balea Splashy Watermelon..ještě mi chutnalo Labello, ale teď asi tento melounový balzám...:)


4.Lenost...Jaký kosmetický produkt vynecháváš, protože jsi líná?

U mě je to jednoznačně konturka na rty. Někdy na ní zapomenu nechtíc, většinou ale záměrně. Hlavně že jsem jí tak nutně potřebovala. :D Prakticky jí použiji pouze když mám jít na nějakou fakt důležitou akci..ale jinak jí nepoužívám.


5.Pýcha...Jaký kosmetický produkt ti dodává sebevědomí?

Mě asi tato miniaturka Clinique řasenky a taky ta moje řasenka. Nevvím proč jsem na ní hrdá..asi proto, že jí nikdo z naší třídy nemá a koukají celkem jak blázni, jaktože mám něco jiného než oni.


6.Smilstvo...Jaká vlastnost tě u opačného pohlaví nejvíce přitahuje?

Je to tak trochu otázka mimo..
Spíš vám napíšu jaký by měl být ten můj chlap. Určitě hodný, milý, přátelský, akční a hlavně by mě měl chápat a rozumět mi! Samozřejmě mám ale mnohem víc požadavků. :D

7.Závist...Jakou kosmetiku bys nejraději obdržela jako dárek od ostatních?

Určitě tu dražší, tu na kterou nemám finanční prostředky. Nechci jmenovat značky, ale určitě a jednoznačně něco od Bobbiho Browna! :)

Doufám, že vás tento článek bavil a třeba i takový podobný dáte na svůj blog. 
Po delší době to byl delší článek, teď zase přejděme k rychlovkám...zítra se můžete těšit na maličkatý random.

Pa Tereza♥





1 komentář:

  1. Sklvělý článek asi ho taky napíšu nebo natočím video !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥