pondělí 11. června 2012

{diary} 11/6/2012

Mám jí doma...a je suprová! :) Ty brýle jsou krásný...a příště bude nejlepší dárek.
Koupíte si v pátek novou ELLE?
Já jdu číst a pak se učit...už jenom tenhle týden a pak už by se prakticky nemělo učit..a HLAVNĚ se už nebude z ničeho psát! :)


Taky máte ve škole takovej masakr jako já? Dneska jsme měli 6 předmětů, z toho na 4 jsme buď psali nebo jsem byla zkoušená.. Hrůza!!!
Možná večer ještě přidám favoritový článek, ale uvidím...jak se mi bude chtít a hlavně jestli budu mít ČAS!
Hezký teplý den!
Tereza♥

24 komentářů:

  1. No, čeká mě ještě pět zkoušek, z nichž tři mám zítra. To je taky docela masakr. :D
    A ty brýle jsou super, pokud to přežiju zítra, tak si ji potom v pátek koupím... :)) Za odměnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to dáš a brýle si zasloužíš! :)

      Vymazat
  2. Páteční Elle jsem si chtěla koupit, ale už nebudu v Čechách :( :( :( Tak ať ti to ve škole jde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba když přijedeš, ještě jí seženeš..:)

      Vymazat
  3. ja sa teším na tie tričká,ktoré u vás boli pred pár mesiacmi,u nás ešte len budú :) okuliare super,zaujímalo by ma čo bude nabudúce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo vlastně...na Slovensku jste ještě neměli trička co? Tak na ty se fakt těš, protože jsou super...a ty brýle by prý taky měli dorazit. :)

      Vymazat
  4. Krásné brýle , prosím tě , kolik stojí ELLE ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na ELLE napsáno že 99 CZK, na facebooku ale píšou 119..já bych řekla, že ale spíš těch 119..je tam přeci jenom dárek...

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. V ELLE jsou tyhle nebo ještě jiný brýle a co bude v tý příští neprozradím...ale bude to dárek, který se ti bude určitě líbit. :)
      Jinak čeká tě plavkový speciál, 7 nej zpěvaček podle ELLE...a mnohem, mnohem víc. :)

      Vymazat
  6. Já kvůli škole nestíhám blog :( Snad to příští týden (uzavření známek) bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám uzavírají známky v úterý, tak snad potom budu mít čas...:)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. V páteční ELLE budou brýle které vidíš na obrázku. :) A v tý příští? :) Nech se překvapit! Ale bude to super dárek! :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Fakt se povedl! A i ten druhý typ brýlí je super! :)

      Vymazat
  9. aaa, zítra si jdu koupit ELLE! :DD♥
    ty brýle jsou pěkný a navíc chci vědět o čem bude ta příští, saakra! :D)) díky za tip,)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za tvojí ochotu a za to že jsi mým prvním followerem. Design jsem si dělala sama, je jednoduchý, ale mě se líbí. A je mi 12 v létě mi bude 13 :)

    OdpovědětVymazat
  11. My sme dnes odovzdavali knihy nejak skoro sice :D ale pisomky tento tyžden idu stale k nam :D tak vela štastia v škole :)

    OdpovědětVymazat
  12. Že se nestydíš si takhle říct o sledování!.. Né dělám si legraci samozřejmě :)
    Jsem tvůj follower :)

    OdpovědětVymazat
  13. Už se na ni těším, akorát ještě nevím jaký brýle si pořídit... asi spíš pilotky, protože wayfarery mám děsně okoukaný.. no uvidíme:D!

    OdpovědětVymazat
  14. like your blog!
    keep posting and go for it!

    XO

    OdpovědětVymazat
  15. velmi super blog :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥