středa 23. května 2012

{giveaway} Trochu jiná GIVEAWAY! :)

Ahoj!
Jsem tu s novou a druhou giveaway! Nevím jak to nazvat, protože si myslím, že giveaway by se mělo říkat jen těm soutěžím, ve kterých nemusíte udělat prakticky nic. Jen napsat mail do komentářů, možná trochu pochválit blog a pak čekáte, jestli vás random vybere. :)Ale jelikož mě nenapadá jiné slovo, bude to taková trochu jiná giveaway. 
Klasickou giveaway odstartuji, když budu mít 55 followerů a ukončím jí 13.5. tahle trochu jiná giveaway, bude ale delší a začíná dneškem! :) Bude ale pro výhru muset udělat trochu víc. Přece jenom si uvědomte, že já nemám žádné sponzory, takže vše kupuji ze svého a to bych si za ty peníze co investuji do blogu mohla koupit něco na sebe. Ale jelikož vás mám ráda a děláte mi radost, odměním vás. :)

O co budeme hrát?


1. cena: lak na nehty basic v odstínu fialové a Labello balzám na rty s leskem. Ten je fakt super.


2. cena:dva laky Miss Sporty)zlatý a růžový)


3. cena: lak od Oriflame Cherry a druhý lak Fairwind.

Co musíte pro výhru udělat?

1. Být followerem a kdo má fb, sledovat blog i na facebooku(ZDE

2. Napsat do komentářů svůj email
(hlavně ho prosím napište správně ať vás potom nemusím nějak shánět!) :)

3. Sdílet tuto Trochu jinou giveaway :) Je jedno jestli na vašem blogu nebo na facebooku, hlavně do komentářů vložte odkaz, na kterém najdu to, že jste opravdu nějakou reklamu udělali. :)

4. Je to nejdůležitější!!!
Zamyslete se a potom napište do komentářů: Jaké je moje největší výhra?

Mohou se zapojit lidé pouze z Česka a Slovenska!

Kdo vybere vítěze?

Prvního a druhého vítěze vyberu já. Budu se koukat na 4 bod a jaká odpověď se mi bude zdát nejhezčí a bude vidět, že jí autor neodflákl vyhraje. Doufám, že  budou dvě osoby, které se nad otázkou Jaká je moje největší výhra zamyslí a pěkně napíší. Abyste neřekli, že mám třeba dva oblíbence, odůvodním proč jsem vybrala právě toho a toho.
No a třetího výherce vybere náš velmi oblíbený random.org :)

A kdy končíme?

Trochu jiná giveaway začíná dneškem a skončí přesně 13.6.2012 :)
Je to den, kdy blog bude mít čtvrt roku! A v tento den skončí i druhá klasická giveaway, kterou si ale odstartuje prakticky sami. A to když bude mít blog 55 followerů. :) Jedna(jeden) z vás získá sadu dvou, myslím si, moc pěkných sešitů. :)

Doufám, že se vás zapojí hodně!

Pa Tereza♥





14 komentářů:

  1. 1. Sledování splněno, tady jako Estrella, na FB jako Lucie Martináková.
    2. mail: lucie.martinakova@email.cz
    3. sdílím na svém blogu zde: http://estrella-2012.blogspot.com/2012/05/giveaway-u-terezky-na-blogu.html
    4. Největší výhra? Zdraví, rodina, přítel, přátelé, práce, myslím, že je takových věcí spousta :) ... a jako výhru považuju i to, že jsem překonala hodně těžké životní období, poučila se z něj a že si teď víc vážím přítomnosti místo toho, abych horečně plánovala.

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Sledování splněno už hoodně dlouho :-D
    2. Majdikr@seznam.cz (to ostatně už víš :-D )
    3. Určitě sdílím na blogu :)
    4. Jaká je moje největší výhra? Určitě život.. Ten boj "o život" jsem vyhrála :-D Proto se snažím užívat si života plnými doušky a žít každý den tak, jako by byl ten poslední (ač na poslední dny života nikdy nemyslím.) Ale bez zdraví, rodiny, přítele a dalších kamarádů bych nebyla tím, kým teď jsem.. Proto bych řekla, že největší výhra je MŮJ SOUČASNÝ ŽIVOT.

    Za chvilku napíšu odkaz, kam jsem upoutávku vložila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.lore-madalena.blogspot.com/2012/05/par-mimoradnych-informaci.html

      Vymazat
  3. Tak teda jo. :)
    Sleduji
    Karamba.lou@gmail.com
    Sdílím stejně tuhle: http://carre-de-sucre.blogspot.com/2012/05/kdybyste-si-chteli-trochu-zasoutezit.html
    Největší výhra? No, kromě podpůrné rodiny a úžasného přítele, se kterým jsem už skoro čtyři roky je to mimo jiné i to, že jsem se naučila žít sama se sebou a brát se taková, jaká jsem. Byly doby, kdy tomu tak nebylo a to jsem byla hodně nešťastná.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já te sleduji ,
    můj email je heartfromcosmetics@gmail.com
    Nesdílím
    Největší výhra : No to myslím, že bylo v Prváku na střední, že jsem prošla z fyziky a latiny ... řeknu ti byla to fuška :D

    OdpovědětVymazat
  5. 1. sleduju už nějaký ten pátek
    2. e.weiserova@email.cz
    3.a největší výhra? Nevím, jestli moje nebo tvoje :-) Moje je nepochybně můj přítel, se kterým jsme spolu 7 let a je to člověk, který mě vždy podrží, podpoří a je na něj spolehnutí! A pokud jsi myslela tvoji největší výhru, tak teda vůbec netuším :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Akurát dnes som si kukala nejaké laky, že si kúpim 8D mám veľkú krízu, všetky farby, čo mám doma ma už unudili 8D
    1. všetko splnené už dávno 8D
    2. di_va22@azet.sk
    3. http://violetwitch-eve.blogspot.com/2012/05/cele-zle.html
    4. Moja najväčšia výhra je moja mini sestra 8D Čakala som na ňu 12 a pol roka!!! Už som myslela, že sa budem doživotne hrať s bábikami sama, bola som s tým už aj zmierená 8D a potom na Mikuláša 2004...oco: "mama už nemôže fajčiť cigarety 8D"
    skoro som dostala infarkt od radosti 8D samozrejme zásluhy (výhru) som si pripisovala ja, akože som konečne prehovorila rodičov, aby mi spravili súrodenca 8D Ale predpokladám, že obidve sme boli len šťastné náhody 8D Takže aj keď to bolo už dosť neskoro, predsa len 12 rokov, aj tak som za ňu happy, aj keď sa už ja nehrám s bábikami 8D
    Čo sa týka nejakých osobných víťazstiev, tak som najviac hrdá na maturitné známky zo Slovenského jazyka - literatúry a Matematiky - samozrejme tvrdo vydreté jednotky 8D Ale na VŠ to so mnou už ide dole kopcom 8D

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Splněno :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    3. http://kate-blog-kate-blog.blogspot.com/2012/05/piknik.html
    4. Mou největší výhru ? Asi to že jsem se dostala vůbec na tento svět.Měla jsem období, kdy jsem na tom nebyla nejlépe. ale už je to fajn .) . Jsem ráda. Snažím si užívat každý den naplno. Jen jak to jde. Mou určitě výhrou je moje rodina . Moje všechno. Když udělám nějakou blbost neotočí se ke mně zády, ale vždy mi poradí. Cením si toho. Dále mojí přátele i nepřátelé. Přátelé má určitě každý. Však to znáte (haha). A nepřátelé? . vůli nim nejsem už ta tichá myška která neumí svůj názor říct !! . No proto mám nějaké nepřátele. Ale to má taky určitě každý. A taky to , že mi naše třidní nedala špatnou známku na vízo :*

    OdpovědětVymazat
  8. sleduju
    aleachim15@seznam.cz
    http://michaellelove.blog.cz/1205/giveawey-tips
    Největší výhra pro mě je být šťastná, protože když je člověk šťastný má to co chce a co si přeje ať jsou to peníze, bohatství, láska, zdraví.. prostě má co si přeje a o co mu jde a proto je šťastný a to by byla pro mě největší výhra být šťastná úplně maximálně :)

    OdpovědětVymazat
  9. sledujem :)
    odkaz zdielam tu :http://www.facebook.com/linda.stallova?ref=tn_tnmn (pridaj si ma keby to nebolo vidieť )
    najväčšia výhra je pre mňa to že žijem :) aj ked nemám vždy život podla mojich predstáv som strašne rada že som zdravá,mám rodinu a priatelov :) snažím sa myslieť optimisticky a rýchlo sa dostať cez ťažké obdobia :)
    have a nice day :)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Uninkaa@seznam.cz
    Pro mě je největší výhra už to,že žiju.Zní to tak nudně,já vím,ale když se zamyslíš,že by jsi tu vůbec neměla být,tak je to fakt výhra.A pak samozřejmě to,že mám velkou milující rodinu,která mně vždy podrží,kamarády se kterými se zasměju a kteří mě mají rádi takovou jaká jsem.Přítele nemám,takže to není výhra :( :D a samozřejmě by pro mě byla velká výhra i to ,že bych vyhrála tuto soutěž haha :D

    OdpovědětVymazat
  11. ribboninhair@gmail.com
    Moje najväčšie šťastie? To že som zdravá, šťastná, ... Ale taká najväčšia výhra asi pekné umiestnenie na kraji v olympiade z mojej obľúbenej francais:) A taktiež je pre mňa veľká výhra to že som objavila fashion blogy♥

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji i na fb a tady taky.
    vebrova.michaela@email.cz
    http://touch-ofstyle.blogspot.cz/ V menu (ps. ten obrázek patří jiné giveaway)
    Moje největší výhra? Má rodina, zdraví a přátelé. A pevná vůle pro sport, věřím že se mé výkony dají zlepšovat. Dále škola - sice jí nemám někdy ráda, ale když si představíte že děti v Africe nemají tu možnost a musejí pracovat od malička a těžce, jsem za ní ráda.

    OdpovědětVymazat
  13. biskupova.klara@gmail.com
    http://dressshoeandme.blogspot.cz/2012/06/outfit-03.html#comment-form
    Jaká byla moje největší výhra? Já nikdy nevyhrála takovou to soutěž jako je giveaway a podobné soutěže tohoto tipu. Pokud jsem vyhrála tak jenom díky svému odhodlání a zapálení pro věc. Co to bylo? Já zatím vyhrála pouze v cyklistických závodech a to celkem 4. Ovšem o sportu se nedá říct, že je to štěstí, sport a o výhře ve sportu se dá říct, že je to vydřená věc. Myslím, že by bylo pěkné konečně něco takového vyhrát. Jistě pro člověka by mělo být nejdůležitější zdraví, rodina a přátelé, ale myslím, že by mě a i ostatní lidi takováto výhra i když třeba malá velmi potěšila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥