pondělí 28. května 2012

{diary} Terka tropí hlouposti...:)

Ahoj..moc vám děkuji za ohlasy k Big new in!
Měla bych dělat úkol na infošku, ale jelikož to neumím udělat a ani mě to nebaví, dělám blbosti a hraju si s webkou. A hrozím se nad tím, jak strašně fotí :D Ale co už...Dělím se s vámi alespoň o nějaké fotky..:)
Ve škole máme příští týden psát srovnávací testy, tak to bude sranda a zjistí se, že jsem úplně blbá, což nebude žádná novinka. :)
Ještě se prosím zapojte do GIVEAWAY!!
Měním pravidlo, snad se na mě dvě soutěžící nenaštvou..nemusíte udělat post na svém blogu..ale prosím zapojte se! Jsou myslím si pěkné tři ceny a zatím se zapojily jen dvě čtenářky. :) Takže máte velkou možnost něco vyhrát! :) A už jen 3 followeři a bude giveaway o sešity! :)

Jsem strašný inteligent!!!


Ještě víc inteligentní fotka. :D


Zapojte se do té GIVEAWAY!!!!!

Fakt musím jít dělat ty ošklivý tabulky...takže mějte se hezky! :)
Pa Tereza♥

P.S. Omluvte strašnou kvalitu fotek. Já za to nemůžu..to webka! :)




2 komentáře:

  1. Tak jsem se tedy taky zapojila. :)
    Taky bych se měla učit, ale nedělám nic. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to všude stejný..:)
      Děkuji, že ses zapojila. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥