pondělí 21. května 2012

{inspirace} Summer wishlist 2012

Jelikož mám jet v sobotu do Prahy a chci trošku nakoupit, sestavila jsem si wishlist, ze kterého bych si alespo\ń něco chtěla koupit. Mám vše poctivě napsáno na žlutém papírku, ale pro vás jsem to vytvořila na polyvore.com :)



Bílé džíny: Chci si je koupit už delší dobu, ale pořád nemůžu najít ty pravé. Doufám, že toto léto je najdu! Hodí se na chladnější dny, takže to je určitě moje must have. :)
Černé džíny: Vím, že na léto to není úplně to pravé ořechové, ale pokud bych našla nějaké skvěle padnoucí, nemám důvod si je nekoupit. :)
Sukně: Chtěla bych nějakou hodně barevnou, taky bych chtěla vyzkoušet asymetrickou, ale myslím, že mi nebude slušet. :)
Sailor top: Zjistila jsem, že nemám doma proužkatý tílko! Takže to musím okamžitě napravit! (neviděli jste někde nějaké pěkné a levné tílko? Nemusí být proužkaté, ale chtěla bych si nakoupit nějaké barvičky)
Tílko s krajkou: Chtěla bych najít nějaké, které by mi slušelo...zatím to ale vypadá tak, že mi krajka prostě nesluší. :)
Modrý svetr do V: Vůbec ho na léto nepotřebuji! Ale..třeba na takové chladné večery...:)
Kožená bunda: Taky jí na léto nepotřebuji, ani mi třeba nebude slušet, ale kouknout se po ní můžu...co kdyby někde byla ve slevě?
Longchamp: Tak ta bude na mém wishlistu ještě asi dlouho..ale prostě někdy jí musím mít! :) Asi si napíšu Ježíškovi..
Psaníčko: Už je těžké sehnat obyčejné, černé. Ale já ho najdu, nebojte! :)
Sandálky:  Mám jen jedny na podpatku a jedny takový sportovní..takže nějaké jako jsou tyhle by se hodily. :)
Balerínky: Na fotce jsou baleríny z H&M a pokud by je měli za slušnou cenu, koupím je.
Sportovní botky: Nevím jak je nazvat, ale jsou to ty žluté. Taky z H&M a myslím si, že by byli super Ale nevím, jestli je v Praze budou mít...:)
Masivní náramek: Nevím co k němu napsat, ale prostě ho chci. K tílku může vypadat velice stylově.
Kytka do vlasů: Prodávají je prakticky všude, ta snad tu svojí kytku najdu. :)
Pásek: Na Polyvore jsem nenašla ten co jsem hledala, ale z Palladium magazine mám vyhlídnutý červený pásek s mašlí z H&M.
Šátek: Když jsem uklízela šatnu, zjistila jsem, že mám jenom oranžový šátky! Takže nutně potřebuji jinou barvu. I když zrovna moc věc na léto to není..:)
Pudr: Samozřejmě, že bych chtěla Chanel pudr, ale na ten nemám dostatek financí, takže se spokojím i s jiným. :) 
Laky: Potřebuji ještě tak asi dvě nebo tři barvy, které bych na léto chtěla, takže proto právě laky. Samozřejmě to ale nebudou ty NARS..škoda..:)

Pokud chcete, přidám sem ještě seznam obchodů, které mám ráda a půjdu do nich, nemám s tím problém. :)
Jestli někdo bude v Praze, nebo tam bydlí a chtěl by jít se mnou nakupovat, moc ráda s vámi půjdu! :)

Doufám, že se v neděli dočkáte new in, alespoň jednu věc si musím koupit.

Pa Tereza♥





4 komentáře:

  1. tak vzhledem k tomu, že jedeš do Phy, tak věřím, že se Ti to určitě povede :) držím palce a užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  2. takmer vsetko by som uvitala aj ja ;) dobry vyber ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukýnka je úžasná, hned bych ji brala!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa koukám, že zde je tolik chtěná Longchampka:-) No Terko doufám, že si vybereš nějakou hezkou barvičku. Jsi mlaďounká a černá klasika je k tobě moc "dospělácká". Upřímně já jsem si první Longchampku kupovala až ve druháku na vejšce...:-)Já bych ti nejvíc doporučila růžovou:-) já jí mám taky a ta je naprosto boží:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥