středa 16. května 2012

{new in} New in? :)

Ahoj...
Mám pro vás takové malé new in, ale není to oblečení, jsou to pouze sešítky..:)
Dneska s´jsem šla do jednoho obchodu u nás, že si koupím malé zrcátko, které se mi rozbilo..jenže když jsem ho hledala, narazila jsem na tyhle super sešity. Včera mě kamarád  celkem překecal ať si píšu deník a tak jsem hledala něco, do čeho by se dal psát. :) Chtěla jsem něco na zámek, ale takové sešítky jsou strašně kýčové...a přes internet jsem si nechtěla objednávat nějaký super zápisník, protože nevím, jak dlouho mi psaní deníčku vydrží...:D
No a tedy jak jsem tam procházela, tak jsem narazila na, myslím si, velice pěkný zápisník. Má jednoduchý design a moc se mi na něm líbí malá kresbička. Není kýčová a ani mi nepřipadá nějaká dětská. No prostě myslím si, že je vkusný. A tak jsem si ho musela koupit. :D A pak jsem ještě narazila na dva sešity, které mají také pěkný design. Tak jsem je tam nemohla nechat. Jenže...v zápalu hledání a nadšení, že jsem objevila sešity jsem úplně zapomněla na zrcátko, takže tam budu muset jít zítra zas. :) 
Koukněte na fotky, trochu jsem si hrála ve photoshopu. :)
Celý nákup

Detail na deníček

Prostě se mi to líbí..:)

Snad se do něj bude dobře psát! :)





Asi si budu muset koupit víc takových sešitů..:)

Líbí se vám nové věci? A píšete si deník?
Nechtěli byste giveaway o tyto sešítky? Myslím si, že by to byla celkem zajímavá cena! :) Pokud budete chtít, napište, zítra je koupím. :)
Mějte se..pa Tereza♥

8 komentářů:

  1. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. líbí!
    příležitosně...
    líbí se mi, takže jo ;)
    U nás v papírnictví na výběr moc nemáme :/

    OdpovědětVymazat
  3. Deník si vážně nepíšu,jen blog, ale ty sešity vypadají vážně moc pěkně=o)

    OdpovědětVymazat
  4. Práve mám v pláne zaobstarať si nejaký zošit, keďže v poslednom čase veľmi na blog neprispievam, no aj tak mám veľa nápadov. len ich vždy akosi zabudnem...tak toto má byť moje riešenie. dúfam, že narazím na také pekné ako si objavila ty..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Sešity jsou fakt krásné! :) Moc se mi líbí, ostatně sama mám doma spoustu sešitů, které momentálně vlastně na nic moc nepoužívám, ale jsou krásné. :)) A další by se určitě taky hodil. :)
    Deník jsem si psávala, teď už to moc nedělám. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Užasné sešity, ti giveaway určitě udělej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥