středa 23. května 2012

{traveling} Německo...part 6 a new in!

Je tu závěrečný příspěvek o Německu a v něm i malé new in.  Jeden anonym mě prosil, abych to ještě nějak shrnula, ale pane anonyme, nemůžete mi to napsat pod nějakým profilem? Celkem by mě zajímalo kdo jste..:)

Ale teď tedy...DEN ŠESTÝ...:)

Ráno jsme vstávali ve čtvrt na 7, já si ještě dobalila a naposledy jsme se nasnídali. Pak už mě Monica s Doroth odvezly ke škole, kde jsem se ještě s Monicou vyfotila a pak už jsme jen naložili kufry do autobusu a rozloučili jsme se. Během dlouhé cesty jsme zpívali, povídali, hodnotili a tak nám uběhla celkem rychle. :)

¨
Jedna s Monicou..:)

No a ještě NEW IN! 

Jak už jsem jednou psala, vše vyjde v Německu velice draze. Nebo alespoň v těch městech kde jsme nakupovali my. :) Proto jsem si nekoupila prakticky nic. :)


Pouze: černý top v H&M, které jsem potřebovala na nedělní divadlo, letní tašku v H&M a dvoje náušnice v SIXu, kde měli vše za 1 €, ale taky tam už měli asi jenom pět druhů náušnic ze kterých se mi líbily jenom tyto dvoje. :)




Omluvte prach na topu. :)

Nevím, jestli mám ještě psát nějaký závěrečný článek..pokud byste chtěli, napište.

Mějte se hezky, pa Tereza♥


3 komentáře:

  1. Ty poslední naušnice jsou krásné:)
    Jinak bych byla ráda, kdyby jsi koukla na můj začínající blog a popřípadě se stala followerem :)) Díky!

    OdpovědětVymazat
  2. suhlasim s Barue:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥