sobota 19. května 2012

{traveling} Německo...part 5

Další post o Německu je tady...je předposlední..tak to vydržte! :)

Takže...DEN PÁTÝ...:)

Ráno jsme vstávali až v půl 9...a kdybych si nepotřebovala umýt vlasy mohla bych vstát až po 9..ale prostě v půl 10  a v 10 hodin jsme nasedli do auta a jeli jsme na výlet. Nějak jsem netušila kam, protože jsem si samozřejmě nezapamatovala název..:D Ale teď už vím, že jsme jeli do města Brüchsal. Nachází se zde krásný zámek, kde jsou úplně úchvatné stropy a prostě všechno a zúčastnili jsme se výstavy orchestrionů. :) Bylo to moc zajímavé, nejvíc mě zaujal ale ten, který měl bát na palubě Titanicu, ale jelikož ho nestihli sestrojit, nebyl tam 
Prohlídce jsem prakticky nerozuměla, Monica mi ale vše překládala. Když se mě ale na konci prohlídky Monica zeptala, jak se česky řekne piano, řekla jsem že klavír a najednou se ozvala naše průvodkyně a začala se mnou mluvit česky :) Bylo to moc milé, řekla mi podrobnosti o výstavě a konečně jsem nemusela zapojovat mozek a v klidu naslouchat lámavé češtině. :) Paní pocházela z Čech, ale když byla malé dítě, přestěhovali se do Německa..češtinu si ale stále v rodině udržovali, takže ještě pár slov umí. :)
Po prohlídce jsem zase nasedli do auta a odvezli se do nějaké blízké vesničky, kde se konala typická německá "párty", která spočívala v tom, že movitější Němci si na dvorku postaví stánek do kterého si zaplatí i obsluhu a k nim na ten dvorek chodí lidé a kupují si jídlo. Takže jsme se tam šli najíst. Měli tam jenom jeden druh jídla. Byla to taková placka, která chutnala jako náš český chleba a na ní byli buď rajčata s mozzarellou, nebo špek s kyselým zelím. Hádejte co jsem si dala..:)
No a potom už jsme jeli opravdu domu. :)
Když jsme přijeli, šli jsme se kouknout do mateřské školky, kde Monica pracuje. Byla to velice moderní školka, která byla moc pěkně zařízená a hlavně Monica měla moc pěkně udělanou třídu a bylo vidět, že jí práce s dětmi baví a snaží se pro ně dělat maximum. :)
Potom už jsme jeli do školy, kde jsme měli závěrečnou party a hráli jsme divadlo, které jsme v pátek nacvičovali. Myslím, že se nám celkem povedlo, i když bylo děsně trapné. D: Na party bylo hodně jídla, pořádně jsem se najedla..tolik dobrot..:)
A pak už jsem si v mém náhradním domově jen zabalila a šla spát, protože bylo hodně hodin. :) 
Koukněte na fotky, je na nich prakticky jen strop. :D









Mějte se hezky..pa Tereza♥

2 komentáře:

  1. Myslím si,že takový příspěvek může být pro někoho velice zajímavý,protože třeba já se takového zájezdu chci zúčastnit a tak je pro mě toto velkiu motivací a inspirací. Byla bych ráda,kdyby jsi udělala ještě nějaký článek jako schrnutí,pár typů na konverzační témata a určitě new in. Ještě by mě zajímalo,co tě třeba v Německu zaujalo,nebo co překvapilo. Budu ráda za další články nejen o Německu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to Německo závidím... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥