čtvrtek 17. května 2012

{traveling} Německo...part 4

Ahoj, včera i předevčírem jsem vynechala post o Německu, dneska vás ale jdu zase prudit. :D

Takže..DEN ČTVRTÝ...:)

Ráno jsme vstávali naštěstí později, až v 8! Klasicky jsme se nasnídali a poté už se přesunuli autem ke gymnáziu, protože nás čekal další společný výlet. Jeli jsme totiž do solných dolů! :)
Strašně pršelo, cesta byla delší než jiné dny a všichni jsme byli unavení. Po příjezdu do dolů jsme čekali na lístky, mrzli jsme a vůbec jsme se netěšili.
Pak jsme se ale svezli výtahem do dolů a najednou nám vůbec nebyla zima, nebyli jsme ospalí ani jsme si na nic nestěžovali..zjistili jsme totiž, že nás čeká asi velký zážitek.
Dostali jsme dole rozchod a mohli si vše prohlédnou. Byli to obrovské prostory a v obrovských "místnostech" byli vystavěné takové krychle do kterých se dalo vejít a zjistit něco o soli, jaké výrobky by se bez soli neobešli(např. kabelka!) a nebo třeba kde všude je sůl přítomna v našem těle.  Byla tam i simulace granátu, výstava různých strojů a pak i část, ze které jsme byli asi nejvíc nadšení. :) Nevím jak to popsat, ale na druhém obrázku to vidíte a doufám že to nějak pochopíte. Byl to takový světelný efekt do kterého jste mohli jakože vejít a měli jste pocit, jako kdyby jste byli v něčem zavření..nebo alespoň mi jsme z toho měli takový pocit. :)
Potom tam ještě bylo promítání o tom, jak se těží sůl...a na závěr tam byla dřevěná dlouhá skluzavka na které se jezdilo po rohoži a byla to strašná sranda. :)
Nahoru jsme se opět dostali výtahem. 
Celý tento výlet jsme ještě hodnotili v autobuse a všichni jsme se shodli, že jsme si připadali jako ve filmu...v hororu. Nevím čím to bylo, ale velice to na nás zapůsobilo. :)
Škoda že tam byla tma, proto se nedalo moc dobře fotit.










Po solných dolech jsme už jeli domů, u Doroth jsme si dali puding a pak jsme s Monicou(mamkou) jeli nakupovat. Chtěla jsem si nakoupit nějaké dárky domů...je tím myšleno jídlo. :)
Co jsem nakoupila? Fakt jsem to nefotila, ale napíšu vám to.
Kinder country, Ritter sport čokolády, Schwip Schwap, čokoládu pro pány, žvýkačky...no prostě samé jídlo...protože v neděli jsou všechny obchody zavřené, tak jsme museli nakupovat v sobotu. :)
Potom jsme už jenom večeřeli(palačinky se špenátem a ovčím sýrem) a ještě jsme si poukazovali nějaké fotky. Já ty své z mého facebooku, oni mi ukázali nějaké z okolí Neckargemündu. :)
Povídali jsme si hodně dlouho, asi až do 23 hodin, ale byl to moc příjemně strávený večer. :)
Domluvili jsme se, že v neděli budeme vstávat v půl 9, protože jsem si ještě potřebovala umýt vlasy. :)

Doufám, že vás tyto posty nenudí. :)
Pa Tereza♥

P. S. Na zítra chystám malý report z F&F show, kterou jsem sledovala online.


1 komentář:

Děkuji za každý komentář!♥