pondělí 14. května 2012

{traveling} Německo...part 3

Ahoj, jsem tu zase s postem o Německu. :)
Minulé články jsou TADY a TADY. :)

Takže...DEN TŘETÍ...:)

Jedná se o pátek, který byl poměrně nabitý. :)
Jak už jsem psala, tématem tohoto ročníku bylo divadlo. Proto jsme v pátek ráno opět jeli autobusem v 6:45 a od cca půl 8 se účastnili divadelních workshopů. :)
Nejdřív jsme zkoušeli nějaký akrobace a pak jsme nacvičovali divadlo, které jsme měli zahrát v neděli. O tom vám ale napíšu jindy. :)
Po divadle nás čekalo přivítání pana starosty. Proto jsme se přesunuli na radnici a vyslechli si pár slov od hlavy města a pak dostali i nějaké dárky a občerstvení. :)
Poté mě a mé kámošky vzala Doroth s jejíma kámoškama na oběd a poté jsme jeli autobusem do Heidelbergu.

Čekání..:)

Společná fotka..:)

Takže po pěkně stráveném dopoledni jsme se přesunuli do Heidelbergu.
Tam jsme se podívali na rozpadlý hrad, který byl hodně vysoko a šlo se tam po strašně dlouhých schodech a bylo strašný horko..takže než jsme tam vyšli chvilku to trvalo..ale pak jsme si to tam všechno hezky prohlídli a užili si to. :)
Po prohlídce jsme dostali rozchod, který jsme opět s holkama využili k nákupům. Potom se už každý dohodl se svým "výměnným partnerem" kdy a kde se sejdou a pojedou domu.
Udělám ještě new in, takže uvidíte co jsem si koupila, ale není toho moc protože je tam všechno drahé. :) A prostě se to nevyplatí. :)









S Doroth jsme se sešli a jeli spolu vlakem do Neckargemündu, kde jsme měli sraz s mamkou a Maxlem a šli jsme na večeři do jedné italské restaurace. :) Později se k nám přidal ještě "náhradní taťka" :)
Dala jsem si pizzu a pak jsme si strašně dlouho povídali. :) 1. Večeřeli strašně dlouho a za 2. Bylo nám tak hezky, že by byla škoda nepovídat si. :)
Po večeři jsme ještě jeli na zmrzlinu do nějaké vesničky a tam jsme se i prošli. :)

Na fotce můžete vidět co jsem viděla já, když jsem seděla v té restauraci. :) Je to pohled na Neckargemünd.


Když jsme přijeli domů, ještě jsme si chvilku povídali a dozvěděla jsem se, že budeme vstávat až v 8! :) 

Snad vás tyhle posty alespoň trošku baví a nevadí vám. :) Jinak včera jsem ještě přidala video, který je naprosto strašný..ještě poté co publikuji tenhle článek poupravím u něj text. :) Odkaz ZDE. :)

Zítra bych vynechala post o Německu, protože tohle je módní blog a už dlouho tady nebyl nějaký fashion post. :)
Takže mějte se krásně. :)
Pa Tereza♥


2 komentáře:

  1. Máš muj obdiv, já německy sesmolím pár vět a ještě špatně :DD

    OdpovědětVymazat
  2. *tak francouzsky, už mám nastudovaný i jiný části:D:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥