sobota 12. května 2012

{traveling} Německo...part 2

Ahoj! :) Jsem tu s dalším příspěvkem o Německu! :)
O prvním dni jste si mohli přečíst TADY, teď jdeme ke druhému-čtvrtku. :)

Takže...DEN DRUHÝ... :)

Ráno jsme museli vstávat už v 6 hodin, protože v 6:45 jsme už museli být na autobusové zastávce. Rychle jsem na sebe hodila oblečení, nasnídala se(müsli) a s Doroth utíkala na autobus. Obdržela jsem nějaký lístek, se kterým může jezdit po celém okresu Neckargemündu 24 hodin. Cesta autobusem trvala 20 minut a zastávka v Neckargemündu byla tuším ještě 5 minut chůzí ke škole. Na programu dne byla účast na první hodině ve škole.
S Doroth jsme šli do jakože šaten, ale ve škole se vůbec nepřezouvají, mají pouze malé skříňky na učebnice, kde na nás čekala parta holek, které chodí s Doroth do třídy. Okolo půl 8 se ozvalo zvonění(které bylo jako když se na nádraží ohlašuje příjezd vlaku) a všichni se rozběhli do tříd. Já absolvovala matiku...profesorka se mě pouze ptala na ty nejdůležitější věci...ve čtvrt na 9 jsme odešli a s ostatníma čechama i němcema se sešli ve školní kavárně, kde jsme si sdělili své dojmy a okolo deváté se přesunuli do autobusu.

Obrázek z googlu, abyste viděli budovu školy z leteckého snímku.
Škola je moderně vybavená, ale nechtěla bych do ní chodit..nemůžete si otevřít okno, budova je klimatizovaná a je v ní strašně divný vzduch. Jsem ráda za naší starou budovu gymplu.

Jeli jsme půl hodinky do města Speyer, kde se nachází dóm ve kterém jsou i nějaké hrobky..:) Po prohlídce dómu jsme dostali rozchod, který jsem s dvěma kámoškama využila k nakupování. Všude se říká, že se v Německu vyplatí nakupovat, ale teda vůbec bychom neřekli...ani jedna z nás si ve čtvrtek nic nekoupila...jenom oběd v podobě dvou suchých housek. :)

Po dvouhodinovém nakupovacím rozchodu jsme se opět přesunuli do autobusu a odjeli do krásných Schwetzingerských zahrad. Počasí bylo nádherné, sluníčko svítilo, že jsme se na všech fotkách strašně křenili...posuďte sami jak jsou ty zahrady krásný...strávili jsme tam snad tři hodiny a vůbec jsme se nenudili..:)

Příšerná fotka s Leou...:)

Bylo tam fakt krásně! :)

Pak už jsme jeli domů, kde na mě čekala večeře(salát s kys.okurkama a šunkou) a pak už jen povídání s Monicou(mamkou). :)

Pak už jsme zase museli jít spát, protože k mému nepotěšení jsme v pátek vstávali opět v 6.

Doufám, že se máte dobře a užíváte si ošklivého víkendu...pa Tereza♥

1. Toto mi pripomenulo môj týždenný pobyt v druháku na strednej, ktorý bol tiež v Nemecku ale v Berlíne...no mám taký pocit, že sa dosť odlišoval od toho tvojho.

Všetko sa to začalo už v autobuse cestou do Berlína. Išli s nami aj starší chalani z inej školy, s ktorými sme sa samozrejme my(myslím našu skupinku báb) hneď museli dať do reči...vlastne oni si nás sami zavolali a to nám bolo osudné:D (kamoška potom s jedným z nich aj chodila asi mesiac..:D)

Keďže sme sedeli úplne v zadu v buse a učiteľky v predu chalani vytiahli flašu hrušky a začali si popíjať. Samozrejme že ponúkli aj nás a my sme sa nelenili. Fľaša padla hneď ale našťastie mali dve a tesne predtým ako sme prekročili slovenské hranice dokúpili zásoby na pumpe(oni už mali osemnácť) na dlhú cestu do Berlína. To my sme už boli samozrejme v dosť dobrej nálade. Doteraz sa čudujem ako sme to uhrali pred tými učiteľkami..

Bývali sme na intráku a každú noc za nami Nemeckí chalani liezli po požiarnom rebríku lebo sme boli ubytovaní na inom poschodí a prežúrovali sme celú noc a z tých pamiatok cez deň si jedine tak pamätám Brandenburgskú bránu, Berlínsky múr a tú budovu parlamentu, kde sa tak dlho čakalo v rade a zatkli tam jedného z tých chalanov lebo mal pri sebe kaser...

Hlavne si pamätám na tú poslednú noc kedy sme sa snažili ráno o piatej vyvetrať izbu od marišky, ktorú tam Nemci doniesli a potom ako som sa okolo šiestej vracala na svoju izbu a stetla som učiteľku, ktorá sa ma pýtala, že či už robím budíček, že za chvíľu ideme(ani neviem kam sme to išli)..samozrejme, že sme nestihli ani raňajky..boli sme radi, že sme stihli vôbec bus...

no a tie razie keď učiteľky chodili sliediť po izbách a hladali alkohol...ach...kopa zážitkov ale nie takých aké by som očakávala na takomto výlete...:D

prepáč, viem dosť som sa rozpísala, ale trošku som si aj ja zaspomínala..:D

1. Náhodou jsem moc ráda za tvůj koment, alespoň jsem si i něco já přečetla :)