pátek 11. května 2012

{traveling} Německo...part 1

Ahoj!
Z Německa jsem se sice vrátila už v pondělí, ale poté jsem celé úterý strávila nad knížkami a i ostatní dny nad opisováním sešitů se ozývám až teď...
Doufám, že jste to nějak vydrželi se strašně nudnýma postama..teď už to bude snad lepší..:)
Myslím si, že by bylo celkem zajímavé, kdybych vás seznámila se zájezdem, kterého jsem se účastnila a popsala vám své dny v Německu. :)
I mě se to bude hodit, že to bude mít někde sepsané...a třeba za pár let si to přečtu..:)

Takže...DEN PRVNÍ ...:)

Před naším gymplem se ve středu okolo 8 hodiny ranní sešla skupinka 18ti lidí, kteří se rozhodli, že se zapojí do výměnného pobytu v německém Neckargemündu. Někteří se učí němčinu, ale například já+dalších pár lidí chodí na frájinu...To ale vůbec nevadí...je to spíš na vás, jestli v Německu chcete rozumět nebo ne...:)
Ještě jsem zapomněla říct, že v únoru byli němci u nás v Čechách, bydleli u nás v rodinách a my se s nima měli prakticky vyměnit. :)
No takže...v 8 jsme se sešli, ale odjeli jsme až v půl 9, protože někdo ještě ráno na poslední chvíli vyřizoval cestovní pojištění. :)
Na první fotce vidíte pár zavazadel+ naší klapku. Tento rok byl totiž zaměřený na divadlo a tak jsme museli vézt něco alespoň málo symbolického. :)

Takže..naše klapka! :)

Cesta byla strašně dlouhá, v buse byla celkem nuda i přesto, že jsme zpívali a občas povídali něco nevtipného do mikrofonu..:)
Na místo určení jsme dorazili okolo 5 hodiny večerní. Před supermoderní budovou gymnázia v Neckargemündu na nás čekal náš kamarád a s ním i většinou maminka. Já hned běžela za Dorothee a ostatních čechů ani němců jsem si už potom nevšímala...:D

Na fotce máte možnost vidět supermoderní školu..je to budova, která si dokáže vyrábět sama elektriku a já nevím co ještě všechno...ale je prostě šetrná k přírodě. :)
Ale ke škole až v druhém článku. :)

Maminka Dorothy Monica mě a můj kufr naložila do auta a oznámila mi, že ještě jedeme vyzvednout Maxla, což byl Monici syn k nějakému kamarádovi. Byla jsem celkem ze všeho vyjukaná, protože ona se s Dorothee bavila v autě pouze něměcky a já jim vůbec nerozumněla...jenom Tereza a tschechisch.
To bylo fakt dost nepříjemné...ale potom jsme prostě vyzvedli Maxla a najednou se se mnou začali bavit o trajektu...:D
Nevím jestli jsem vám to už říkala, asi ne, ale strašně se bojím lodí. Přispěla k tomu malá "nehoda", která se stala minulé léto. Pokud by vás to zajímalo, klidně o tom napíšu..:)
No a pak jsme se tedy dozvěděla, že z vesnice ve které jsme vyzvedli toho Maxla pojedeme trajektem do vesnice kde měla moje "náhradní" rodina barák. :) Celkem jsem se bála co to bude za trajekt, protože řeka kterou jsem viděla byla poměrně malá. :) No ale prostě jsme se "nalodili" na trajekt pro dvě auta a jeli asi tak dvě minutky přes říčku Neckar. Nefotila jsem, protože jsem trnula :D
Poté co jsme přežili trajektování jsme jeli tuším ještě tak 15 minut do Schönau, kde Dorothee bydlí. 
Přijeli jsme k staršímu domečku, který byl v prudkém kopci. Vystoupali jsme po celkem dlouhých schodech a ocitli se v nitru domu. :)
Byl to poměrně malý domeček(fotky nemám), který byl přesným opakem našich českých domů. Nevím jak vy, ale já a moji kamarádi mají kuchyň, obývák, jídelnu dole a pokoje nahoře. Tady to bylo přesně naopak. Když jste vešli do domečku, byla tam taková krátká chodba, vpravo ložnice, pokoj Maxla a pokoj Dorothy , potom tam byla tajemná místnost, do které jsem nenahlídla a nalevo byla koupelna.
Když jste vystoupali po schodech nahoru, ocitli jste se na chodbičce, kde jste měli možnost vstoupit do čtvera dveří. První dveře patřili záchodu, druhé malé kuchyňce, třetí obýváku s jídelnou, kde byl průchod do kuchyně a čtvrté patřili pracovně. 
Vybalila jsem si věci v pokoji Dorothy, kde jsem s ní měla strávit následujících pět nocí. Poté jsme šli večeřet(měli jsme spaghetti) a po večeři jsem si povídala s Monicou. Dorotha si šla na počítač a mě tam nechala samotnou. Ale nevadí, povídali jsme si poměrně dlouho a musím říct, že jsem se nakonec za celý pobyt skamarádila víc s Monicou než Dorothou. 
No a potom už jsme šli jenom spát, protože už jsme v 6 hodin ve čtvrtek museli vstávat.


Vím, že je to pro vás čtenáře poměrně dlouhý a vyčerpávající příspěvek, ale ráda bych si vše zaznamenala a pokud to někoho zajímá, má možnost si přečíst jak to na takovém výměnném pobytu vypadá. :)
Zítra bych vám popsala čtvrtek. :)
Mějte se hezky!
Pa Tereza♥








2 komentáře:

  1. Moje kamarádky byly na výměnném pobytu v Rakousku. Vykládaly nám, jak to tam bylo super, až jsem začala litovat, že jsem nejela taky =D

    OdpovědětVymazat
  2. Já takhle byla, ještě se ZŠ ve Švýcarsku a vzpomínám na to moc ráda :) Klidně bych to vrátila.. ;)
    Jinak moc ráda bych věděla, jakou máš tu příhodu s trajektem :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥