středa 30. května 2012

{diary} Název?

Ahoj...vůbec nevím jak tenhle příspěvek nazvat. Pokud budete mít nápad, neváhejte ho napsat do komentářů..:)

Hodně dávno jsem vám psala, že se budeme jako třída fotit a až teď jsem konečně dostala fotku. Všichni tam vypadáme jako strašní blázni, ale nene, my nejsme! :D
Kdo mě najde, je borec! :D
Jinak ve škole řešíme taneční..kdo přijde na to s kým půjdu dostane odměnu!!! Prozradím jen, že je to matematický génius..:D Bude to sranda no...a ještě vás prosím o radu! Vy co už jste byli v tanečních..kolik jste měli šatů? Já si myslím, že je zbytečné, abych měla na každou lekci jiné šaty...ale myslím si, že je tak akorát mít jedny šaty na dvě lekce...co vy na to? :)
Jinak dneska máme mít k večeři kokosovou polévku, tak jsem zvědavá, jak to dopadne..:)
A k obědu jsme měli v jídelně perníkové knedlíky! Tak je dneska den experimentů. :)

Koukněte tedy na fotku a hádejte! :)


Pa Tereza♥


8 komentářů:

  1. ja som ťa hneď našla,mňa to čaká v utorok,to bude hrzoné :D

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem Tě objevila okamžitě :)

    jinak já když chodila do tanečních, tak normálně na lekce jsem měla jedno oblečení, a pak na prodloužené, čili skoro-plesy (celkem byly 3) jsem měla pokaždé jiné

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc hezke, dekuji za komentar a zvu te na muj blog! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Našla jsem tě.
    Jinak jsem měla do tanečních asi troje šaty a potom dvoje na dvě prodloužené. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky moc hezká fotka, jinak my jako třída se fotíme teprve zejtra :D Docela zajímavá večeře dej potom vědět jaký to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já měla do tanečních troje šaty a prostě jsem to střídala, ale vystačily by i dvoje - jedny "obyčejné" a jedny trošku slavnostnější (bez upnuté minisukně :D) třeba na prodlouženou a tak :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥