úterý 1. května 2012

{diary} Info...zase :)

Ahoj!
Mám pro vás jen takové malé info...zítra odjíždím do německého Neckargemündu za svojí kamarádkou Dorothe...Je to školní výměnný pobyt...v únoru byla u mě Dorothe, teď za ní jedu já. :)
Sice je poměrně divné, že tam jedu zrovna já, když se neučím němčinu, ale anglicky se domluvím a byla volná místa, tak jsem se zapojila. :) Program i počasí má být dobré, tak si to snad užijeme. :)
Potom se vám určitě ozvu! :-)
Pa Tereza♥

5 komentářů:

  1. JÉÉÉÉ UŽIJ SI TO TAM A HODNĚ FOť! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, tak to je skvělé..:) Tak si to tam Terezko pořádně užij, nafoť velké množství fotek a vzdělávej se v cizí řeči...:) :P

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych podnikla nějaký výýlet :) have fun :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc si to užij :) Šíleně ti závidím, my měli výměnný pobyt se Švýcarskem.. A bylo to skvělý!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥