úterý 29. května 2012

{diary} Co mi udělalo radost...:)

:Ahoj, dneska rychlý post, musím se učit. :)
Dneska jsem měla velikou radost, protože mi přišla výhra z jedné giveaway! :)
Je to výborná čokoláda a lak na nehty. :) Tak mám dneska radost. :)


Potom mám radost, že jsem si mohla v H&M koupit toto...:) Nevím jak se tomu říká..:)


A největší radost mám z toho, že už je tu 56 followerů a já tedy dnes přesně v 17:00 odstartuji slibovanou giveaway! :)

Zatím pa..Tereza♥

8 komentářů:

  1. Mooc pěkný! Ten lak od Essence je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta spona, nebo co to je (také se v tom nevyznám :-D ) vypadá úúžasně!

    OdpovědětVymazat
  3. ten hair cuff je nádherný, musím do H&M!!! :)




    PS: Sledovala jsi mě na blogu My dream,My life,Myself a ted mám nový blog, tak budu ráda, když mě budeš sledovat právě tam:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Nice hair accessory!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥