neděle 27. května 2012

{new in} Big new in!

Ahoj, po pauzičce se vám opět ozývám. Byla jsem včera v Praze a dneska v Jihlavě...nakupovat! :)
TADY jste si mohli prohlédnout wishlist, ale prakticky nic jsem si z něho nekoupila! :)
Koukněte na fotky, fotila jsem narychlo, ale snad se vám i přesto budou líbit. :)


Úplně všechny tašky i s nákupem mamky. :)


Z těchto šatů mám asi největší radost. Jsou krásně meruňkové, takže se musím opálit! :)
Orsay


Šedé tílko TOPSHOP...je z velice příjemného materiálu. :)


Bílé tílko Vero moda..za 60 CZK!


Jen vlasové doplňky z H&M


Jemně meruňkové triko ZARA


Také jsem byla v Origami...takže vintage sukně :)


Ani já jsem neodolala mint barvě..Pimkie :)


Také Pimkie..:)


Balerínky z Camaieu...jsou fakt super! :)





F&F tílka


A malý nákup v Sephoře. :)

Zítra bych vám napsala víc...teď je to fakt jen taková rychlovka :)

Pa Tereza♥

9 komentářů:

  1. to sú krásne veci,podarené nákupy,všetko sa mi páči .)

    OdpovědětVymazat
  2. no páááni, tomu říkám pořádný nákup :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty se máš :) Tolik věcí.. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. baleriny jsou fakt mile :)
    http://she-is-the-1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tie šaty a ružové Pimkie u mňa jednoznačne vedú!!! 8)

    OdpovědětVymazat
  6. to vypadá jako moc dobrý nákup:-))

    OdpovědětVymazat
  7. pání velký nákup palerýny a mint tričko vypadají užasně:))ale i všechno ostatní!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty! ty jsem taky moc chtěla! Ale na za 899 :D a tak jsem si počkala, ne tedy plánovaně :D a teď je koupila za 60 Kč v letním výprodeji (teda já k nim ještě měla kartičku na slevu - tu klubovou :)) ale super! Chápu tvoje nadšení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥