čtvrtek 31. května 2012

{outfit} 31/5/2012

Ahoj..napadl mě celkem dost bláznivý nápad...a to tento...:D
Outfity na blozích jsou jen a jen pouze s holkama...nebo tedy ve většině případů...ale já jelikož jsem ještě nenašla pánský outfit, nafotila jsem vám jeden. :D Je to fakt podivný nápad, která mě stál poměrně hodně, protože bratříček se přeci nenechá vyfotit zadarmo,že? Ale nakonec jsem ho nějak podplatila a mám tři fotky. Koukněte tedy na první pánský outfit!

Je jasný, že malej kluček nesleduje módu a tak si oblékne to, co mu řekne mamka. To ale není zrovna moc případ mého bratra, protože oblečení si převážně vybírá sám a musím uznat, že ho dokáže i poměrně dobře nakombinovat...dneska se mu to povedlo, takže jsem ho vyfotila v tomhle...
Ještě bych chtěla napsat, že brácha tráví v koupelně hodně času! Zrovna teď už je tam půl hodiny, protože má koncert a potřebuje se líbit! Takže gelu na vlasy bude o polovinu méně než předtím, taťkovi nejlepší voňavky budou také na saku mého drahého bratra..a do toho namíchá svého Playboye a parfém z Oriflame :D Ano správně, i kluci už mají v 10.letech parfém a deodorant! To já si v 10 letech mohla jen nechat zdát o tom, jak mám parfém a deodorant..měla jsem leda tak nějakou voňavku po babičce..:D





Tričko C&A, kalhoty Takko, boty Baťa, batoh Quiksilver

Je to opravdu jen taková malá zkouška, jestli vás ale zajímají další pánské outfity, určitě ještě Matese přemluvím. :)

Zapojujte se ještě do giveaway a užívejte si poměrně teplých dnů..:)
Tereza♥

7 komentářů:

  1. To je dobrý nápad. A bratr je šikovný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad, bohužel nemám bratra.
    Ale přivedla jsi mě k nápadu fotit moji malou ségru :D ,))
    Jinak pěkný fotky a kolik si mu musela dát?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem mu dát nějaký sladkosti a ještě mu napsat domácí úkoly :D

      Vymazat
  3. teda bráška až vyroste, tak bude fakt kus ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslím, že bude lamač dívčích srdcí ;-)

      Vymazat
  4. Je to fajn nápad ...! SLuší mu to ;DDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥