úterý 22. května 2012

{diary} 22/5/2012

Jsem tu s informativně-deníkovým postem. :)

Dnešek byl ve znamení řešení. Celý den jsme s kámoškama řešili, proč se jedna z nás rozešla s jistým chlapcem. Jelikož se s ním také znám, slyšela jsem i jeho teorii, která je velice rozdílná od té co vykládá ta kamarádka. Samozřejmě věřím jí, protože přeci nemůžu stát na klučičí straně i když bych neřekla, že by to V. takhle ošklivě ukončil. Takže ono asi na každé teorii bude kousek pravdy..:)
Jinak když jsem přišla domů, čekal na mě dopis ze šperkařství Halada, abych se přišla kouknout na výstavu nějakých perlových doplňků. :) Tyhle dopisy si vždycky odkládám, protože je to přeci posláno z Pařížské ulice! :D To jsem se do toho jejich klubu zaregistrovala, když jsem si kupovala Pandora náramek..ale tak jsem tam zapsaná a prostě takový dopis ve schránce potěší. Jinak mi ještě kromě ELLE nic jiného nechodí. :)



Ještě vám chci ukázat náramek, který chci hodně nosit toto léto...mám strašně ráda mašle, takže tenhle jsem si musela koupit. :)



Jo a ještě fotka šatů na které mám zálusk, ale jsou poměrně drahé, takže na to asi "peču" .:)



A ještě to info! Málem bych na to zapomněla. :)
Chtěla bych vás upozornit, že po velice nadšených komentářích u TOHOTO článku, jsem se rozhodla uspořádat giveaway, která začne když bude mít blog 55 pravidelných čtenářů. Záleží tedy na vás, kdy jí odstartujeme, jen vám oznamuji, že giveaway ukončím 13.6.2012 což je den, kdy bude mít blog čtvrt roku. Je tedy opravdu na vás, kolik času budete mít na zapojení do giveaway. Cenou budou sešítky, které jste mohli vidět ve zmiňovaném článku. :)
Takže se snažte sehnat čtenáře, ať můžete něco vyhrát. :)

Jinak doufám, že se máte dobře.:) Máte se tedy dobře?

Pa Tereza♥

5 komentářů:

  1. Něco podobného s tím rozchodem jsme taky jednou řešili, ale za pár dnů se ta dvojice dala zase dohromady =D
    náramek se mi líbí =)
    A ty šaty taky <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem úžasně nainformovaná a nainspirovaná! ;-)
    Skvělý blog, jsi šikula.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. 13.6. mám zrovna narozky:D Ten náramek tady vypadá pěkně, ale když vidím nějaký podobný v obchodě, tak mě nezaujme:/ Mně do schránky taky moc věcí nechodí, jen novinky od lush, slevy nebo samotný magazín dm drogerie a to bude tak všechno:D

    OdpovědětVymazat
  4. dopisy z Pařížský bych taky schovávala :) nejlépe do zlaté schránky :D a ty šaty... ach ach :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥