pátek 18. května 2012

{outfit} 18.5.2012

Ahoj, dnes jsem se nechala fotit od mého milovaného bratra, ale všechny fotky jsou naprosto strašné, takže outfitový post bych z toho nesložila :D
Takže přidávám pouze tři fotky. 

Shirt Next, jeans H&M, shoes Baťa

Moje "téčko"..stejné mám i na uších. :)

Moje nová profilovka..:)

Na facebookové fan stránce...ZDE je ještě jedna strašná bonusová fotka...tak na ní koukněte. A nelekněte se! :D

Přes noc jsem si natáčela vlasy, ale moc se nepovedly, takže jsem do školy radši zvolila culík. Ale doma jsem vlasy rozpustila a vyfotila. :)

Jak jste se měli dneska vy?
Já se měla skvěle, ve škole probíhají maturity, takže máme úplně jiné hodiny než máme mít..takže třeba dneska jsme sledovali filmy a Partičku...:) A příští týden mám v pondělí a středu 4 hodiny a v úterý a čtvrtek 5! Je to super, budu alespoň brzy doma! :)

Víkend má být hezký, tak si ho snad všichni užijeme! Co plánujete vy?

Mějte se hezky, pa Tereza♥

7 komentářů:

  1. great outfit!love the white shirt!!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpovědětVymazat
  2. Bonusovka je dobrá :D
    Pěknej článek, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten bonus je skvělej :-D
    Jinak ta košile je moc pěkná a sluší ti ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  6. nová profilovka je super a to Téčko tééž :) na blogu mám Giveaway, tak jukni, třeba budeš mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥