pátek 20. dubna 2012

{diary} A zase diary..:)

Ahoj, :)
nejdřív bych vám chtěla říct, co jsem za dnešek stihla. :)
1. Ráno jsem byla už před 7 u školy, protože se konalo poslední zvonění a když příjdu pozdě, tak to schytáte 100 krát víc. Takže jsem se s kámoškou sešla, abysme na ty maturanty byli dvě. :D
Bylo to celkem brutální, přece jenom 90 lidí je znát, tak jsem smrděla na 100 honů, měla úplně bílý vlasy od nějaký mouky a naplácaný na nich krabičku gelu..:) Tak jsem se potom celkem dlouho odličovala..ale jsem už čistá a věci mám vypraný. :)
2. Byla jsem hostem na absolventském koncertu, kde jsem hrála na housle..celkem jsem to pokazila, ale nikdo mě za to nesprdl, tak dobrý...dostala jsem dvě kytky. :)
3. Zítra jedu za tetou na návštěvu..:)
4. Přidávám modrý návrh z POLYVORE. :)
Strašně bych chtěla ty boty, kabelku a náušnice :)
Ale prostě všechny věci jsou super! :)
Zatím se mějte pěkně. :)
Pa Tereza♥

4 komentáře:

  1. pozývam ťa na giveaway http://fabolousandclassy.blogspot.com/2012/04/1st-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som brala ten modrý lak 8P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥