středa 18. dubna 2012

{giveaway} Vítěz GIVEAWAY..

Ahoj, je středa a tak nám končí giveaway!
Vítěze vybral random.org a kdo jsou tedy ti šťastní?
Essence samolepky na nehty získává....

Číslo 10!
Je to Blondie! Sice se jí víc líbil lesk na rty, ale co už naděláme. Večer se ti ozvu na mail. :)




 Vítězem lesku na rty je......

Číslo 6!
Gratuluji Madaleně!  Večer ti napíšu email. :)


Všem moc gratuluji a ostatním zúčastněným děkuji za účast. Slibovala jsem pro i ty co nevyhráli překvápko. Pokud budete chtít, jsem ochotna udělat vám reklamu na váš blog. :)
Mějte se hezky a ještě jednou moc děkuji. :)
Pa Tereza♥

3 komentáře:

  1. Moc děkuji za výhru :) Je to moje prví vítězství.. Zároveň gratuluji i Blondie :)

    OdpovědětVymazat
  2. congrats for a winner:) nice blog:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj.Nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award u mě na blogu :) Podívej se pokud chceš ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥