pondělí 2. dubna 2012

{diary} Víkend..:)

Jo, jo..vím, že jsem v sobotu slibovala dva chystané články, ale ani jeden z těch dvou tenhle neni :D
V sobotu jsem se večer koukala na Miss...nebudu psát výsledky, můžete si je přeci najít na internetu..:D Ale nejvíc se mi líbila dívka č. 3 a ta nevyhrála..ale i ta co vyhrála je hezká. :) 
Koukali jste se na Miss a fandili jste někomu?
V neděli jsme jeli do Prahy na výstavu Blanky Matragi...bylo to moc pěkný, zajímavý šaty..ale některé kousky mi přišli strašně kýčové..:) Asi bych ani žádné šaty nechtěla..což je celkem divný. :D
Vyfotila jsem vám alespoň plakát :D
A lístek na Blanku..:) Mají tam pro studenty snížené vstupné..na ISIC..:)

Potom jsme se šli najíst do Country life..:)
Fakt výborná restaurace...dala jsem si salát a mňamkovej chleba :)
No a potom už jsme šli nakupovat...prakticky nic jsem si nekoupila...jen něco v Intimissimi...a viděla jsem úžasný boty, které vidíte na fotkách..:)
To jsou ty boty..:)
A nákup z Intimissimi..:)
Potom už jsme jeli k babičce, kde na nás čekala výborná kalorická večeře..:)
Hmmm..nudličková polévka..:)

A svíčková...♥

Byli jste na výstavě Blanky? A jak jste si jinak užili víkend? :)
Já bych ho zhodnotila na 1..:)
Mějte se! :) 
Tereza♥





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥