pátek 20. dubna 2012

{inspirace} Versatile Blogger Award

Ahoj!
Probíhá myslím si celkem zajímavý projekt, který je sice na každém desátém blogu, ale jelikož už jsem byla 2x nominována, taky se zapojuji. :)
Pravidla jsou následovná:
1) Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
2) Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
3) Prozradit o sobě sedm různých informací.
4) Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
5) Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.
Tímto bych chtěla poděkovat Nicole a Evelins.
Hlavním cílem je ukázat vám nové blogy, které se mi líbí. .)


Takže jaké blogy jsem nominovala já? Není to podle oblíbenosti, ale podle toho na koho jsem narazila. :)
Dál už fakt žádné nové blogy neznám...:)

A co vám na sebe prásknu?
1. Nosím brýle.
2. Strašně nesnáším matiku.
3. Ráda cestuji.
4. Kdybych mohla pořád jíst, jedla bych. :D
5. Ráda nakupuji, ale někdy mám špatný den a vůbec mě to nebaví i když si fakt potřebuji něco koupit.
6. Neumím šetřit. Když mám peníze, většinou všechny utratím...je to fakt nemoc :D
7. Baví mě pročítat si vaše blogy. :)

Snad byl pro vás tento post nějak užitečný a třeba i vy se do takového projektu zapojíte.:)

12 komentářů:

  1. Tak to je super...právě jsem tě chtěla nominovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. určitě se toho také zúčastním:) jen co bude trochu čas, hrozně se omlouvám, ale ted o víkendu už to nestihnu:( ale slibuji že se zúčastním:))

    a za výhru jsem štastná!:)) děkuji moc:)
    můj mail : veirauchova.marketa@seznam.cz

    už by měl být napsán dobře:D:) děkuji:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře napíšu ti mail :)
      já teď taky vůbec nic nestíhám, takže jsme na tom stejně :)

      Vymazat
  3. Milá Terko,
    moc děkuji za pozvání. Bohužel se ale nezúčastním, času mám teď opravdu málo (čeká mě maturita) a vlastně ani 15 nových blogů neznám...
    Ale určitě kouknu na blogy, které jsi nominovala.
    Určitě je to dobrý projekt, ale teď jsem opravdu hrozně zaneprázdněna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti určitě budu držet palce při matuře..nezávidím ty nervy...:)
      Chápu to, mám teď taky hodně málo času, takže taky moc nestíhám. :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. když je tvůj blog super, tak by byla škoda nenominovat ho :)

      Vymazat
  5. Děkuji, to mi udělalo velkou radost :) Určitě taky plánuji, ale jen kdyby bylo více času, za měsíc státnicuji, pak se určitě také přidám :) Děkuji ještě jednou :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti budu držet palce..já taky vůbec nemám čas...:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥