úterý 10. dubna 2012

{fashion} Tops from H&M

Ahoj, jenom rychlej post...líbí se vám některé z  těchto triček?
Mně se nejvíc líbí 1,3,5,9,10...ale všechny jsou super!
Pa Tereza♥

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Mně taky...ale kdybych si měla vybrat pouze jeden top,byla by to asi 3 nebo 5 :)
      Jsem ráda,že se ti líbí všechny :)

      Vymazat
  2. všechny jsou skvělé ,ale nejvíc se mi zamlouvá číslo 5 :)
    http://trulynow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda,že se ti líbí :)
      Top číslo 5 jsem zrovna nedávno viděla v H&M Na Příkopech :)

      Vymazat
  3. mně se teď věci v H&M moc nelíbí, ale 10 s tou kočkou je suepr *-*

    www.frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě je tohle taková "bláznovina" :D
    Vybrala bych si asi jen to modré, proužkované, k moři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, je to trošku ujetý :) Ale myslím si, že ještě ne tak úplně strašně :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. zítra se jdu kouknout do H&M tak ho snad seženu, pokud ne, lze koupit zde :)
      http://www.polyvore.com/functional_top/thing?id=50341771

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥