neděle 29. dubna 2012

{inspirace} Seznamte se s ...Madalenou

Nedávno jste měli možnost poznat Blondie, druhou vítězkou v mojí giveaway byla Madalena, kterou vám nyní představím. Má moc pěkný blog, tak na něj určitě zajděte..:)


1. Jak dlouho máš blog a proč si vlastně začala blogovat?
Svůj aktuální blog mám teprve krátce, myslím, že tomu bude asi tak měsíc - přesně jsem to ale nepočítala. K tomu, abych si blog založila mě "inspirovala Petra,  jejíž blog je podle mého ten nejlepší u nás.

2. Jaké články tě baví nejvíce psát a proč?
 Jaké články? To je těžké, někdy jsem ráda, když se můžu vypsat o tom, co mě čeká a co plánuji (jsem takový snílek), někdy mě baví recenzovat výrobky. Zkrátka všechno, protože každý den mám jinou náladu :)

3. Máš nějaké oblíbené blogerky? Jaké?
Určitě mám. Bezpochyby již zmiňovaná Petra, dále se mi také moc líbí blog http://www.vintageblog.cz/ a ještě Iny T.:). Pak mám ještě spoustu dalších oblíbených, ale to bychom tu byly asi do zítřka - ale mezi ty, které pravidelně sleduji patříš i ty :)

4. Co chystáš do budoucna na svůj blog?
 Chystám určitě recenzi na Good bye Cellulite od Nivey (to bude asi zajímat každou z nás) a v neposlední řadě také první Giveaway.

5. Bez jaké věci se neobejdeš v šatníku?
 To je těžké, asi bez dobře sedící podprsenky :D (ujíždím na nich)

6. Jak často nakupuješ a jaké jsou tvoje oblíbené obchody?
 To se nedá přesně říci, někdy si nekoupím dva měsíce ani tričko, pak mě to chytne a mám plné tašky. Zase je to asi podle nálady :) Ráda ale nakupuji oblečení z Asosu a z Manga.

7. Čím bys chtěla být?
Asi budu divná, ale nejdůležitější je pro mě rodina. Takže nejsem žádná "kariéristka" - ale pravděpodobně to bude něco ve finančním sektoru; co přesně zatím nevím. Ale jak už jsem řekla, neobětuji kvůli práci svou rodinu.

Doufám, že se vám rozhovor líbil a na blog Madaleny se kouknete. :)
Pa Tereza♥








 


8 komentářů:

  1. Vypadá sympaticky, určitě se podívám na blog:)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé moc pěkně udělaný post! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sympatická slečna..:) Její blog určitě navštívím..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý rozhovor s pěknou a sympatckou slečnou, mrknu na blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem za tip, super rozhovor:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za krásný rozhovor :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥