úterý 24. dubna 2012

{inspirace} Seznamte se s ...Blondie

Ahoj! :)
Nedávno na mém blogu probíhala giveaway a jako výhrou bylo mimo jiné také nabídnutí spolupráce. Proto bych vám dneska moc ráda představila Blondie, která byla mezi šťastně vylosovanými. :)
Pod krásnou fotkou naleznete malý rozhovor a poté co si interview přečtete zajděte na její blog. :)

1. Jak dlouho máš blog a proč si vlastně začala blogovat?
Tenhle blog mám ani né měsíc, ale blogovala jsem už hodně dávno předtím a tenhle rok bude už šestý od doby, co jsem si založila první blog. To bylo ještě na blog.cz, kde jsem přidávala samé glitter obrázky a podobné kravinky:D Poté jsem se začala zajímat o módu, líčení a moje blogy byly více na tohle téma:) Potom jsem si dala dlouho pauzu a nakonec sem se rozhodla založit si blondieheartit. :)

2. Jaké články tě baví nejvíce psát a proč?
Nejvíce mě baví recenze:) A né jen psát, ale i číst u ostatních blogerek:) Taky ráda brouzdám po internetu a hledám inspirace a tak občas přidám článek i na tohle téma:)

3. Máš nějaké oblíbené blogerky? Jaké?
Oblíbených blogerů je spousta, ale není to takové, že bych na jejich blog lezla každý den 5x a čekala než přidají nové články. Ty nejoblíbenější mám v položkách oblíbené a jednou za dva dny na jejich blog mrknu:)

4 .Co chystáš do budoucna na svůj blog?
Jak už jsem psala miluju recenze, takže těch asi bude nejvíc, další články netuším, to vymyslím postupně, uvidíme, co mě bude napadat, každopádně se budu co nejvíce snažit, aby bylo na blogu od všeho trochu a aby se ke mě blogerky rády vracely:)

5. Bez jaké věci se neobejdeš v šatníku?
Bez černých džín! Bez nich ani ránu, mám troje a nosím je skoro každý den, protože se dají skvělě kombinovat k čemukoliv!:)) Dále také obyčejná tílka, která můžete různě ladit a vrstvit:)

6. Jak často nakupuješ a jaké jsou tvoje oblíbené obchody?
 Nakupuji tak dvakrát do měsíce a když jsou peníze tak i víckrát:D Mám ráda obchody jako Pull&Bear, Bershka, ZARA a H&M:)

7. Čím bys chtěla být?
Nikdy nevím jak na tuhle otázku odpovědět, moc si budoucnost neplánuji a všechno nechávám náhodě, nikdy jsem o tom moc nepřemýšlela.


Pak jsem dala Blondie ještě takový krátký dotazník. :)


Kariéra nebo rodina?
Rodina je pro mě nejdůležitější, takže určitě rodina, i když kariéra je taky důležitá.

Utrácet za oblečení nebo utrácet za cestování?
Těžko říct, cestování moc nemusim, ale je fakt, že jednou bych se ráda podívala do Paříže a Londýna:))

Nejoblíbenější film?
Nemám oblíbený film, líbí se mi komedie jako třeba Zkus mě rozesmát, Kamarád taky rád a podobně:D:) Pak se mi také moc líbí Titanic, ale není to film, který bych musela vidět každý den:D

Největší zážitek za tvůj život?
Největší zážitek pro mě bylo měsíc strávit v Kanadě. Byla jsem tam za tetou a každý den jsme chodili nakupovat:D Pak jsem se podívala i na Niagarské vodopády. Byla to nádhera a to byl pro mě ten nejlepší zážitek:)

Já moc Blondie děkuji, doufám, že se vám tento článek alespoň trochu líbil a na její blog se kouknete! :)

Mějte se!
Tereza♥









10 komentářů:

  1. Blondie je moc symptická! Skvělý rozhovor!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. blog Blondie mám moc ráda :) je fajn dozvědět se něco víc, parááda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslela jsem, že to nedočtu do konce, protože mě zrovna mamka žene umýt nádobí, ale otázky byly tak dobře podané i zodpovězené, že jsem za mamčiného "řevu" :D dočetla až do konce :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě taky mamka pořád řve a stejně si články dočtu do konce :)
      Zrovna teď mám jít utírat nádobí :D

      Vymazat
  4. Blondie jsem objevila teprve před dvěma dny a už řadím její blog do těch oblíbených. Já jsem se po dlouhé době taky rozhodla založit blog, tak snad se mi to povede, no :-)

    www.mischa-the-blogger.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. na její blog jsem narazila nedávno, ale hned jsem tam začala pravidelně chodit, protože má skvělej blog =)
    P.S. u mě na blogu probíhá giveaway, tak jestli by si se chtěla zapojit, byla bych jedině ráda =)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten blog je opravdu moc pěkný :) Přidávám k oblíbeným :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super rozhovor :) A má super blog :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥