neděle 15. dubna 2012

{diary} Random photos from Prague

Kdo četl můj Pozdrav :-) ví, že jsem pátek a sobotu strávila v Praze. Udělala jsem pár fotek..tak se vám snad budou líbit. :)


Dům u Rotta...nyní Hard Rock café


Strop v "hardku" je skvěle prosklený a kytara dodává celému interiéru skvělou atmosféru. :)

Bar..někdy tam musím večer zajít...půjde někdo se mnou? :)
Poté jsme navštívili výstavu Krištova Kintery. :) Bylo to ohromně vtipné, ale když se nad tím zamyslíte je to vlastně i smutné. :) Určitě pokud bude mít čas zajet do Prahy do 13.5. navštivte tuto výstavu. :)

Taška, která mluví..

Talkman

Hned tak asi nepojedeme

Památník Tisíce a jedné noci

Nesmělo se tam fotit, ale tak pár fotek...:)

A pak už shopping! :)
Co je v taškách? Uvidíte už hoodně brzy! :)
Pa Tereza♥


2 komentáře:

  1. V Hard Rock café jsem ještě nikdy nebyla, ale strašně ráda bych se tam podívala :)
    ..a jsem zvědavá, co si si koupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky do toho Hard Rock café už musím jít :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥