pondělí 2. dubna 2012

{diary} Pondělí...2. 4. 2012

Dneska byl dobrej den..:)
Ráno se mi teda nechtělo vůbec vstávat, tak jsme se strašně dlouho válela a pozdě jsem vstala, takže jsem si ani nestihla udělat pořádnej make-up....fakt strašný..ještěže mi drželi vyžehlený vlasy od včerejška(to jsem vám říkala, že mám ty nejhorší vlasy na světě? ne..tak o tom napíšu do článku o mně..)
Do školy jsem přišla včas!..naštěstí...a hned na první hodině jsem dostala 1 z litošky! Super!!! :)
Potom už to ve škole šlo celkem přetrpět..celkem :D Ale už jinde se nezkoušelo, takže pohoda jahoda :D To říká moje kámoška..:)
Když jsem přišla domu, udělala jsem si fakt fajnovou sváču..:)
Výborná celozrnná houska s dýňovými semínky+ kuřecí šunkou a k tomu rajčátka..:) Mňamka! :) Nejčastěji piji asi vodu z kohoutku. :)
No a taky mě doma čekalo překvápko v podobě výzvy, abych si pro něco došla na poštu. :) Vůbec mě nenapadalo, co by to tak mohlo být...takže když jsem šla na ájinu, skočila jsem i na poštu. :)
Byl to velkej balík(lehce pomačkanej :D) Na anglině jsem ho (bohužel) nemohla otevřít, takže jsem ani moc nedávala pozor, protože jsem byla strašně zvědavá...no znáte to :D
Doma hned jak jsem přišla jsem balíček otevřela! :) Byl tam dopis...milá předplatitelko ELLE, gratulujeme vám k výhře ve speciální soutěži pro předplatitelky. A k tomu černá Adidas kabelka! :)
Já úplně zapomněla na to, že jsem někdy soutěžila! :D Jednou v březnové ELLE byla speciální soutěž jen pro předplatitelky a odpověď se posílala na O2 číslo. Jelikož mám O2 kůl, poslala jsem plno SMS, který mě vůbec nic nestáli...takže super. Vůbec mi nikdo nedal vědět o tom, že bych vyhrála...a najednou ám kabelku doma..:) Je taková sportovní, ale určitě jí unosím. :)


Kdybych si jí měla sama koupit, tak si jí nekoupím, ale jinak je pěkná. :)
V nějakém sportovním outfitu se určitě objeví. :)

A to je celkem taky velký kámen úrazu, protože můj blog se jmenuje Fashion diary, takže by tu měli být outfity, ale spíš sem dávám svůj osobní deník a fotky jídla. :D Minulý týden jsem myslela, že outfit vložím, ale nějak jsem nosila nudné oblečení a neměla jsem žádný nápad. :) Tak snad tento týden....:) Ale nic neslibuji! :D
Tak se mějte krásně, snad vám nevadí, že sem dávám fotky jídla..:D
Paaa Tereza♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!♥