pátek 6. dubna 2012

{cosmetics} Péče o nehty

Ahoj, rozhodla jsem se přidat článek o tom, jak pečuji o své nehty...:)

Většinou mám nehty nalakované, takže určitě jako první použiji odlakovač. :)
Používám ten z DM...nevoní hezky, ale je bez acetonu, takže to byla asi nejlepší volba. :) Nepamatuji si kolik stál, ale určitě ne víc jak 50 CZK..:) Mám pocit, že asi 45..ale fakt nevim. Mám v plánu zjistit kolik stojí a ještě na něj napsat nějakou recenzi a porovnat ho s jinýma odlakovačema. :)


Nehty si nestříhám, pouze piluji. Pilníček mám vždy u sebe. :)
Je z DM a stál asi 30 CZK..líbí se mi, že je celkem stylový...:)


Jako další používám zpevňovač nehtů od Rimmelu...je fakt dobrý a určitě se můžete těšit na recenzi. Stál tuším 120 CZK...nehty zpevní a nelámou se+ slouží mi jako podkladový lak. :)


Nehty si poté nalakuji jakoukoliv barvou(většinou dám dvě vrstvy)

Po uschnutí barevného laku použiji vrchní lak od Rimmelu...je to bezbarvý lak a je dobrý...má tlustý štěteček, takže se dobře aplikuje. :) Těšte se na recenzi! :)
Stál asi 99 CZK...:)

Po aplikaci všech vrstev laků(podklad, 2 vrstvy barevného a svrchní) použiji korektor, díky kterému odstraním nedokonalosti. Je také z DM a stál cca 89 CZK :)

A nakonec péče o nehtovou kůžičku..jsem s ní celkem spokojena...Schlecker 89 CZK...:)
Mějte se hezky...Tereza♥






4 komentáře:

Děkuji za každý komentář!♥