neděle 15. dubna 2012

{new in} Praha

Tyhle tašky jste už viděli..:)

V Tezenis jsme si koupila super pohodlné šedé tepláky a modré kraťásky...byli za velmi dobrou cenu..každý kus za 279 CZK! :)

V H&M jsem dostala tašku z Conscious collection...a koupila jsem si konečně jeansy, které jsem už celkem nutně potřebovala. :)
Potom sukni(mých snů) :D Je fakt dokonalá, na fotce to není vidět, ale je vepředu taková skládaná...uvidíte jí v outfitu...bratr mě nechce fotit!!!
A potom černé kraťasy...už je vidím na barevných silonkách...:)

V Adidasu jsem si koupila botky na běhání...

Ve F&F store jsem koupila tohle bílý tričko s "volánkovýma" ramenama...skvěle se hodí k té černé sukni..:)

A v Calzedonii ponožky a fialové silonky/punčochy..:)
¨
Líbí se vám New in? Teď dlouhou dobu nebude, protože musím šetřit :D

9 komentářů:

  1. Parádní tričko a ponožky bych taky potřebovala :)
    A děkuju za follow!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Calzedonii měli 5 párů za 169 CZK..tak jsem si je koupila :)

      Vymazat
  2. Ta sukně je úžasná, taky jsem na ní koukala, budu jí muset vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  3. kraťasy a sukni bych brala hned :)) super nákup :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy, jak to vidím, tak půjdu taky nakupovat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Takovejch tašek :)
    http://jewerellytobuy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥