čtvrtek 12. dubna 2012

{new in} New in!

Ahoj..včera...cituji " Tento měsíc neutratím už ani korunu!" :D Aha...dneska jsem sice utratila fakt poměrně málo, ale tři laky jsem si koupila :D Když vidim ty barvy...

Sice nejsem s laky Essence spokojená, ale když dám tři vrstvy+ vrchní lak tak snad chvilku vydrží. :)
A tuhle masku na vlasy chci vyzkoušet..četla jsem o ní na jednom blogu a prý je dobrá tak uvidíme. :)
Líbí se vám new in? :)
Pa
Tereza♥

9 komentářů:

  1. Ty laky mají skvělou barvu. (: Pak napiš jaká ta maska je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, určitě napíšu..i za tu cenu že nevydrží jsem ty barvy prostě musela mít :)

      Vymazat
  2. Já mám od essence teď lak v odstínu nude :) Vydrží asi 2 - 3 dny, ale za tu cenu - super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky pár laků od essence, ale prostě i kdyby měl vydržet jeden den, za tu cenu a hlavně tu BARVU! to stojí :)

      Vymazat
  3. Ja by som si tie laky tiež kúpila !!! a to som si povedala tento mesiac niečo podobné ako ty....už musím šetriť..:D potom napíš či maska splnila tvoje očakávania..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude recenze, těším se na ní :)

      Vymazat
  4. ja by som si najradšej nalakovala nechty so všetkými naraz :D krásne, balea masky som pozerala dnes, tak som zvedavá na recenziu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥