středa 11. dubna 2012

{new in} New in!

Je tu další new in! Jsem strašná, tenhle měsíc už prostě nesmím utratit ani korunu! :D
Dneska jsem zašla do DM, kouknout jakou výhru dám do giveaway, která odstartuje už v pátek 13! :)
No takže jsem se tam byla kouknout a nakoupila jsem toho nějak moc. DM slaví 20. narozeniny a proto mají plno super akcí...takže vám ukážu co jsem koupila a za kolik. :)

Asi největší bombou je pro mě sada dvou výrobků(vybraných) za cenu prakticky jednoho. :)
Takže..koupila jsem si antiperspiranty Adidas dva za 90 CZK, Dále deodoranty Adidas za cenu 80 CZK(dva). Garnier-šampon na barvené vlasy+dětský šampon...pro mamku za 70 CZK(oba) a také balíček dvou nových šamponu Elseve (500ml) za cenu 110 CZK. Plus k tomu ještě vazelínu(úplně obyčejnou, je výborná na rty) :)


Co mě také velmi potěšilo byly tyto dva laky na nehty každý za 100 CZK místo 210 CZK...je to výzva, protože s nima nemám žádnou zkušenost a za takovou cenu..no nekup to!:) Sice to nejsou moc jarní barvičky..ale co nadělám...do podzimu vydrží :)

Jelikož jsem za jeden rok nasbírala na svou DM kartu neuvěřitelných 600 bodů..už tolik jsem tam utratila?(to je prosím 20 CZK= jeden bod, takže...je to neuvěřitelných 12000 CZK..za rok!) prodavačka mě překecala ať si vezmu za 200 bodů akční taštičku se slevovou knížkou, vzorečkama a nějakým prospektem..rozhodla jsem se uplatnit jeden slevovej kupon a to 20% slevu na celý nákup. :) V balíčku jsou celkem zajímavé vzorečky...nejvíc se těšim na make-up Wake me up! Potom vám napíšu a některý výrobek třeba i doporučím...uvidíme! :)

A ještě jsem koupila výhry do giveaway, která odstartuje 13.4.! Doufám, že v pátek budu mít 1000 zobrazení+ 20 followerů :)

No a potom jsem si u Bati koupila super botičky...nebo alespoň mně se strašně líbí. :)


Cena 1200 CZK 

Jak se vám líbí mé nové věci? Chcete nějakou recenzi? Například na laky nebo šampony? A zajímá vás jak budu spokojená s Rimmelem? Líbí se vám ty boty? Mně strašně! 

NEZAPOMEŇTE!!!! 13.4.2012 odstartuje první GIWEAWAY!

Pa Tereza♥
P.S. Dneska bude možná ještě článek o dietách, ale nevím jestli to stihnu, protože je na Nově První krok a to nesmím vynechat. :)

12 komentářů:

  1. Lovely shoes and stunning colors on your new nailpolish!

    I follow you now, if you like follow me back! :)
    X Camilla

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. jsem ráda, že se nelíbí jen mně :D

      Vymazat
  3. Mám moc ráda new in články a vidím že sis udělala opravdu velikou radost..;)

    http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. udělala :) Ale nesmím už tenhle měsíc utratit ani korunu :D

      Vymazat
  4. jedoznacne recenziu na sampony!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře...otestuji napíšu...cca tak za dva týdny bude :)

      Vymazat
  5. och bože také zľavy sú tam??? 8D No zajtra ta zavítam ako vidím...8D teda do slovenskeho dm u nas 8D
    ale nechapem ako si mohla mat 600 bodov!!! ja ked nazbieram okolo 75 tak si vyberam tie 50% karty...ale zavidim lebo mas super tasticku 8P
    tie garnier su super tiez rozmyslam nad kupou a laky maju super farbu 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no fakt takový slevy..taky jsem tam nechala celkem dost peněz :)
      Tak asi 50 bodů jsem dostala za to, že jsem si stáhla aplikaci do mobilu..ale jinak fakt jsem jich tolik nasbírala...a to jsem si za 150 koupila v prosinci hrnek :D Ale tak někdy tam kupuju něco pro mamku'(šampony, laky na vlasy...) :)

      Vymazat
  6. teda že 12000 :O neoslovujú ťa tam už menom?:DDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥